Haalvor Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei. Vet ikke helt hva jeg skulle kalle problemet, men nok om det.. Min nokia n73 (hatt den lenge) klarer ikke lenger å vise bilder tatt med kameraet (lagret på minnekort), eller få inn sanger på musikk biblioteket selvom ting er lagret på det. Når jeg trykker update music library ser det ut som det skjer et skjermbildebytte som er over i løpet av 0,1 sek, for så å være tilbake i menyen der man har alternativet "update music library". Jeg har oppdatert firmware, og jeg håper jeg slipper poster hvor jeg blir fortalt at n73 suger osv. Er dette postet rett forresten? Takk for et bra forum. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Prøvd å formatert minnekortet? Lenke til kommentar
Haalvor Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Prøvd å formatert minnekortet? 8059257[/snapback] Har manuelt slettet alt som er på det. Men bare ved å koble telefonen til pc med kabel og så browsa minnekortet Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tenkte på om du hadde muligheten til å brukt en minnekortleser via pc`en? Deretter - Min Datamaskin - Flyttbar Disk (etc) - Høyreklikk - Formater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå