Ballo Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei Har en 3com router som jeg har koblet min stasjonære maskin trådløst til. Jeg har nå skaffet meg en laptop og når jeg skulle koble opp denne finner jeg nettverket, og signalet er sterkt. Men den vil ikke koble opp og jeg får feilmelding på at ip adressen ikke kunne fornyes. Når jeg kobler til med kabel funker det, men ikke trådløst. Den står på tildel automatisk ip, så da står jeg fast. Håper noen kan komme med tips om hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Høres ut som om det er et kryptert nettverk du har? Dersom du mener det ikke er det blir det som med bagasjeinnsjekking når du skal ut å fly; er det du som har satt opp det trådløse nettverket? Dobbeltsjekk at du har skrevet inn rett nøkkel(ta hensyn til store og små bokstaver), sjekk at det er rett krypterinssystem og ikke minst at kortet til maskinen støtter akkurat det systemet. Lykke til (evnt ta strømmen på boksen og vent 5 minutt. har utrettet mirakler før) Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 login på 3com di og skrive ned wep keyen din og skrive ned key1 , (den består KUN disse tall/bokstaver: 1234567890abcdef) IKKE bruke passwordfrace den bugger noen ganger. sjekk og at ikke mac filtrering står på. på hvis du har 2 pc'er kan du la en være på kabel og en på wlan. så kan du se på routern om pc'en linker til routern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå