heine83 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei! Jeg skulle dele harddisken inn i c:\ og d:\ da jeg la inn windows, men dum som jeg var valgte jeg bare å legge inn c:\, og da finner ikke windows de resterende 100gb som jeg egentlig skulle ha til d:\. Hva skal jeg gjøre for å ordne på dette? Jeg kjører windows xp. Mvh. Heine Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Har du sett etter i diskmanagement (renger med at det er Windows XP SP2 du har)? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Høyre klikk på min datamaskin og velg behandle og gå inn på diskbehandling og da skal disken komme opp med uformaterte området samt valg for å formatere Lenke til kommentar
heine83 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Høyre klikk på min datamaskin og velg behandle og gå inn på diskbehandling og da skal disken komme opp med uformaterte området samt valg for å formatere 8059063[/snapback] Tusen takk! Jeg fikk det til! Tok bare litt tid å lese "høyre klikk på min datamaskin og velg behandle", jeg valgte egenskaper! Men nå virker det som bare det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå