Drittsekken Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei Jeg har en PC med en AMD Athlon (rundt 1 GHz) som har tatt kvelden. Prøver derfor å få tak i en annen CPU til å bruke. Hovedkortet er et MSI K7T Pro VER:1 og ifølge MSI sine nettsider støtter det CPU AMD Athlon/Duron 600MHz - 1.2GHz. Noen som hvet hvor jeg kan få tak i en CPU som passer? Brukt eller ny. Kan butikker ha noen liggende som de ikke har fått solgt? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei Jeg har en PC med en AMD Athlon (rundt 1 GHz) som har tatt kvelden. Prøver derfor å få tak i en annen CPU til å bruke. Hovedkortet er et MSI K7T Pro VER:1 og ifølge MSI sine nettsider støtter det CPU AMD Athlon/Duron 600MHz - 1.2GHz. Noen som hvet hvor jeg kan få tak i en CPU som passer? Brukt eller ny. Kan butikker ha noen liggende som de ikke har fått solgt? 8059029[/snapback] PSDATA men om du har lyst til å gi så mye for en så dårlig cpu, BØR være tvilsomt. Kjøpe heller et billig hk og en sempron/celeron. koster deg antagelig like mye, eller mindre, samt at den blir 2-3 ganger raskere. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 http://search.ebay.com/search/search.dll?s...=&fsop=1&fsoo=1 Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Bruktmarkedet har også noen har jeg sett... Har noen liggende, selv - men aner ikke status på dem og hadde ikkr hatt peil på hva de er verdt.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 I denne tråden hiver de slike etter deg hvis du spørrer pent https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=515540&hl= Ellers har jeg en gratis Duron 800MHz liggende så det så... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har en 2500+ Barton liggende, send PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå