Jaketten Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Har lastet ned den nyeste versionen, har også prøvd å uninstalle og installere updater pluss pc suite igjen, uten det hjelper. Når jeg starter programmet kommer "starter programm" opp, blir værende i et par sekunder for så å forsvinne igjen. Har også prøvd å stoppe antivirus + firewall. Får kontakt med telefonen, og andre programmer fungerer fint i pcsuite Det kommer ingen feilmeldinger. Ser ut til at det ikke kan kjøres på min datamaskin, lastet ned tidligere version på engelsk. den startet fint Endret 2. mars 2007 av Jaketten Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 fant en løsning på det, veldig tungvint men... fant ut at programmet ikke starter på min maskin med selv en nyinstallasjon av xp på min maskin. installerte win2k på en annen partisjon og det fungerer perfekt :D Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hmm, det var veldig rart da. Jeg har installert det på ca 3-4 Windows XP maskiner og brukt programmet til å oppgradere software på tlf på alle de maskinene. Det gikk uten problem. Husker at på en pc på jobben så gikk det ikke å kjøre programmet, men det var fordi pc'n var for gammel og dårlig, og det fikk jeg beskjed om på feilmelding. Hadde for lite minne eller noe. Så det var rart, men bra at du fant en løsning. Sikkert noe dumt kompatibilitet ting. Lenke til kommentar
skvettlapp Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har akkurat samme problem som TS, men finner ingen brukbar løsning på problemet. Er det noen som har en annen metode enn å innstallere nytt OS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå