exin89 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg lagde en ny mappe i bildemappa mi, så flytta jeg alle bildene fra 2006 og tidligere inn i den mappa. Nå er alt i mappa not accessable. Det er utrolig plagsomt for det er jo et par GB med bilder der, Og mange med ganske stor affeksjonsverdi. Var inne å henta noe bilder tidligere i dag, så det var nok når jeg flytta dem ting klikka. Jeg har prøvd å kjøre CHKDSK på den aktuelle disken, noe som har hjulpet meg i alle andre situasjoner jeg har hatt problem med at mapper ikke er tilgjengelige. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ingen som vet hvordan jeg skal få tilgang til bildene igjen, evt gjenopprette elns? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Kan ikke akkurat si at jeg har fått noe hjelp her :S Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Får prøve en siste gang. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få tilbake bildene mine? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Bumper denne tråden for å håpe på svar, Og jeg MÅ ha bildene mine nå. Vet noen om no program jeg kan bruke for å gjenopprette ting som har blitt lost ved bla.a. formatering, kan jo være at jeg kan finne dem igjen hvis bruker no sånt no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå