Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Frets on Fire -- gratis Guitar Hero for PC!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke lastet ned eller installert en mod. Så kan ikke noen skrive her hvordan jeg deler i musikken inn i mapper?

8132040[/snapback]

Dette er foreløpig ikke mulig, men er snakk om at det skal bli noe sånt i neste RF-mod.

Add 'virtual' folder support so you can have 1 copy of the song, and have it in multiple places (by genre, difficulty, alphabetically, artist, etc)

8132463[/snapback]

Forstår du egentlig hva det står i den setningen du uthevet i TODOen for neste versjon?

Å ha sangene organisert i mapper går an til dags dato, men å ha samme fil tilgjengelig fra flere forskjellige mapper (uten å ha flere kopier av fila) kommer muligens i neste versjon.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lastet ned eller installert en mod. Så kan ikke noen skrive her hvordan jeg deler i musikken inn i mapper?

8132040[/snapback]

Dette er foreløpig ikke mulig, men er snakk om at det skal bli noe sånt i neste RF-mod.

Add 'virtual' folder support so you can have 1 copy of the song, and have it in multiple places (by genre, difficulty, alphabetically, artist, etc)

8132463[/snapback]

Forstår du egentlig hva det står i den setningen du uthevet i TODOen for neste versjon?

Å ha sangene organisert i mapper går an til dags dato, men å ha samme fil tilgjengelig fra flere forskjellige mapper (uten å ha flere kopier av fila) kommer muligens i neste versjon.

8270067[/snapback]

Oi, beklager. :blush:

Lenke til kommentar
Gleder meg bare til å få PS2-->USB jeg nå.. :) Guitar hero guitaren her blir rått! ;) Skulle kommet noe med hammer ons og pull ofs da.. Siden dette kan bli veeeldig vrient å venne av seg igjen etter mye GH2 spilling.. :S

8270189[/snapback]

Det er planer om å kanskje implementere det i en av de neste versjonene :]
Lenke til kommentar
Hallo!

Noen som vet om det finnes sanger av mark knphler til frets on fire??

har lett mye men finner ingenting :(

8269864[/snapback]

Det finnes en del Dire Straits låter, og det er jo Mark Knophler.

Lenke til kommentar

Har et problem med spillet.. Det funka for noen dager siden, men i dag bestemte det seg for å klikke totalt når jeg skulle gå inn i sang-menyen. Jeg har prøvd å legge inn skjermdriveren min på nytt og en eldre versjon av spillet, men det hjalp ikke. Får ikke feilmelding eller noe. :(

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Hallo!

Noen som vet om det finnes sanger av mark knphler til frets on fire??

har lett mye men finner ingenting :(

8269864[/snapback]

Det finnes en del Dire Straits låter, og det er jo Mark Knophler.

8274218[/snapback]

Sikkert solo-greiene av Knopfler han leter etter. Har lett jeg og, finner ingen.

Lenke til kommentar
Ah, denne så lite rå ut da! :D

8316366[/snapback]

Det var den også! Forhåndsvisningen på sangene gikk mye fortere, det er tilskuere når du spiller, og lysa blinker i takt med musikken! :)

I am the new rockstar! :w00t:

EDIT: Lurer på om det også er støtte for wammy baren :)

EDIT2 Å fy fanken så rått! Hammer-on og pull-off tingen var syyykt rå!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Ah, denne så lite rå ut da! :D

8316366[/snapback]

EDIT: Lurer på om det også er støtte for wammy baren :)

8316492[/snapback]

Tviler på det.

8316540[/snapback]

Ja det spørs nok kanskje... :ermm:

Men hammer-on effekten er knallrå :w00t:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...