ekwathne Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har ikke lastet ned eller installert en mod. Så kan ikke noen skrive her hvordan jeg deler i musikken inn i mapper? 8132040[/snapback] Samme her. Så det finnes en MOD altså? 8132045[/snapback] Tatt fra første post. Modifikasjoner:RF-mod - Denne modifikasjonen fikser på enkle ting som gjør at man har mulighet for å pause sanger, spille CO-OP-delen av Guitar Hero-sangene og gir deg valg som kan forbedre ytelsen til spillet. Såvidt jeg har sett setter den også en timer som viser hvor lenge det er igjen av sangen. Denne modifikasjonen er nesten obligatorisk ettersom den fikser minnelekasjer, noe som er et stort problem i Frets on Fire (Takk til Andeby for link og opplysninger) 8058745[/snapback] Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 EDIT: Er det mulig og arrangere sangene i Mapper? 8131511[/snapback] Les readme-en for modden. 8132028[/snapback] Jeg har ikke lastet ned eller installert en mod. Så kan ikke noen skrive her hvordan jeg deler i musikken inn i mapper? 8132040[/snapback] Dette er foreløpig ikke mulig, men er snakk om at det skal bli noe sånt i neste RF-mod. Liste over ting som kanskje kommer i en fremtidig RF-mod. TODO Items/Bugs --------------- config items for tutorial and other hard coded values cache difficulties and parts in .ini to speed things up maybe make the non played part (lead/rhythm) not as loud Add 'virtual' folder support so you can have 1 copy of the song, and have it in multiple places (by genre, difficulty, alphabetically, artist, etc) Find more efficient way to do running %age (in progress but not accurate) Add Volume configuration for the main/background tracks Configurable lateMargin (may alter gameplay and scores) Simplified songlist (text) with toggle Smaller cassette scaling and include song title next to all of them with toggle Random song select option Delay tuning/synching in editor with audible 'tink' sound when a note should have been pressed toggle for spinny background Multiple (ini file) ending lines other than 'Chilling' Multiple (ini file) starting lines other than 'tuning guitar' Folder support for a 'career' mode support for lead/coop player 2 in GH2 make built in network play work linux version update editor to be able to edit different parts Add setpriority(4) high and a toggle for setting priority. Unknown if I can do them ------------------------ Investigate hammer ons and pull offs (i think there's a separate midi track which says when they occur) Investigate a whammy bar key (i might call it a distortion pedal) (not looking good, no way to do mixed effects) Investigate more detailed summary screen Investigate changing the 'tutorial' to 'karaoke' so we can add words to songs Investigate if GH/GHII I think when you hit a chord of X notes, your notes hit goes up by X, rather than by 1 on FOF. Ongoing efforts --------------- Optimize performance of the mod Optimize some of the note loops to make them more efficient (dont traverse entire loop) More general optimizations (lag bad!) work on garbage collection for whatever is hogging up memory Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Fett spill! Har lastet ned noen utseende mods nå så nå er det litt finere og se på også! Men har fortsatt bare de tre sangene da... Må få noen flere + et tastatur (har laptop) så blir det bra! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Fett spill!Har lastet ned noen utseende mods nå så nå er det litt finere og se på også! 8133108[/snapback] Hvor lastet du det ned fra? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ehm, åssen får jeg til Co-Op delen? Har koblet til 2 tastatur, men jeg får det ikke til. Det blir bare en gitar, og jeg kan velge mellom bass og lead guitar, hva ska jeg gjøre? Er det mulig på LAN? 2 skjermer? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Fett spill!Har lastet ned noen utseende mods nå så nå er det litt finere og se på også! 8133108[/snapback] Hvor lastet du det ned fra? 8133140[/snapback] Her fra: FOF Forum Bare lag en bruker på forumet, og en bruker på megaupload.com, så tror jeg det bare er å laste ned... Var ihvertfall det jeg gjorde... Og så legge mods'ene inn på: data\mods\ Har blandt annet en Simpsons mod som er ganske stilig siden jeg er litt Simpsons fan...! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har måttet slettet eit par torrentslinker og store bileter, håper det ikkje gjentar seg. Uansett dette var konge! Eg sitter her og storkoser meg nå, men tastaturer litt bånn Kjøper meg ein gitar nå med ein gong hehe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Tastatur får man seriøst vondt i håndleddet av. Enda jeg mappa de 5 "strengene" til en naturlig posisjon for venstrehånda. Fikk skikkelig vondt etter ei stund. Endret 11. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dette spillle spilte jeg for over et halvt år siden, har det kommet masse nytt og spennende til den? Favoritten innen rytmespill er fortsatt step-mania tho... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Ehm, åssen får jeg til Co-Op delen? Har koblet til 2 tastatur, men jeg får det ikke til. Det blir bare en gitar, og jeg kan velge mellom bass og lead guitar, hva ska jeg gjøre? Er det mulig på LAN? 2 skjermer? 8133195[/snapback] Dessverre er det ikke mulighet for flerspiller enda, Vi vår håpe det kommer i neste versjon, eventuelt en mod. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Har de sagt at det er en sjanse for at det blir mulighet for flerspiller? Er ikke sikker, men skal ikke guitar bli introdusert i neste versjon av FoF= Endret 12. mars 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg elsker dette spillet. Aaaah. <3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg elsker dette spillet. Aaaah. <3 8145174[/snapback] Hvem gjør ikke? Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Genialt spill indeed. Nå slipper jeg å kjøpe GH til PS2. Endret 13. mars 2007 av royale Lenke til kommentar
HPh Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Er det noen som har fått konfiguret strum baren til å fungere? Jeg bruker Joy2key, men får det ikke til å fungere. Sender med et skjermbilde på hvordan jeg har konfiguert det. Lenke til kommentar
HPh Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) post fjernet, dobbelpost Endret 16. mars 2007 av HPh Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Fant noe viktig, burde legges til i førstepost! Informasjonstråd om neste versjon av FoF! Edit: og HPh, se her. Endret 16. mars 2007 av Andeby Lenke til kommentar
HPh Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har lest den posten, men får det fortsatt ikke til å fungere. Lenke til kommentar
BudweiserMan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Heftig spill Endret 19. mars 2007 av BudweiserMan Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har koblet min GH1-gitar til PC-en ved hjelp av en PS2-to-USb-convertor fra play.com, det fungerer utmerket Eneste jeg ikke får til, er strums, og jeg aner egentlig ikke hvordan jeg skal få fikset det, meen det er ikke så stress.. Det er nå ikke så ekstreme scores å hente på det i GH-spillene. Får heller ikke til superstar-saken fra GH-spillene, men regner med dette ikke er implementert i Frets on fire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå