Bytex Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg fikk tilnærmet senebetennelse av å spille FOF på tastaturet i en time. Drit vondt i håndleddet. Pluss det kunne bare henge seg helt opp, helt plutselig, der sangen bare rusla avgårde men tastaturet ikke registrerte noenting før man alt-tabba ut og lukket programmet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Pluss det kunne bare henge seg helt opp, helt plutselig, der sangen bare rusla avgårde men tastaturet ikke registrerte noenting før man alt-tabba ut og lukket programmet. 8097994[/snapback] Spillet sliter dessverre med minnelekkasjer, så det er sikkert derfor spillet streiker. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kjører gitar-grep her også.. Og det er ganske artigt, bortsett fra at en gitar er litt bedre å holde i da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg fikk tilnærmet senebetennelse av å spille FOF på tastaturet i en time.Drit vondt i håndleddet. 8097994[/snapback] Prøv å holde det litt mer oppover på skrå, så du ikke belaster underarmen ved å holde den vridd. Ikke lett å forklare over nett hvordan, men; prøv deg frem til du kjenner at du ikke belaster noe. Pluss det kunne bare henge seg helt opp, helt plutselig, der sangen bare rusla avgårde men tastaturet ikke registrerte noenting før man alt-tabba ut og lukket programmet. 8097994[/snapback] Har du installert modden (last ned og sjekk readme for hvilke filer som skal kopieres over)? Det funker bra da for min del. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 latter17: CO-OP-delen er bare i GH-sangene, ja. Det er ikke noe mer spesielt enn at man får spille bassgitaren istedetfor lead, siden FOF ikke har noen multiplayermuligheter enda. 8090650[/snapback] Der tar du litt feil, noen sanger utenom GH sangene har faktisk muligheten til å spille bass f.eks. Men det er få av dem. Så ikke forvent dere at alle sangene skal ha den muligheten. Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Artig spill laster ned songpack 2 nå! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bare for å informere litt om RF-mod 3.0 så har jeg en liten liste her over ting som skal komme og ting som kanskje kommer. TODO Items/Bugs--------------- config items for tutorial and other hard coded values cache difficulties and parts in .ini to speed things up maybe make the non played part (lead/rhythm) not as loud Add 'virtual' folder support so you can have 1 copy of the song, and have it in multiple places (by genre, difficulty, alphabetically, artist, etc) Find more efficient way to do running %age (in progress but not accurate) Add Volume configuration for the main/background tracks Configurable lateMargin (may alter gameplay and scores) Simplified songlist (text) with toggle Smaller cassette scaling and include song title next to all of them with toggle Random song select option Delay tuning/synching in editor with audible 'tink' sound when a note should have been pressed toggle for spinny background Multiple (ini file) ending lines other than 'Chilling' Multiple (ini file) starting lines other than 'tuning guitar' Folder support for a 'career' mode support for lead/coop player 2 in GH2 make built in network play work linux version update editor to be able to edit different parts Add setpriority(4) high and a toggle for setting priority. Unknown if I can do them ------------------------ Investigate hammer ons and pull offs (i think there's a separate midi track which says when they occur) Investigate a whammy bar key (i might call it a distortion pedal) (not looking good, no way to do mixed effects) Investigate more detailed summary screen Investigate changing the 'tutorial' to 'karaoke' so we can add words to songs Investigate if GH/GHII I think when you hit a chord of X notes, your notes hit goes up by X, rather than by 1 on FOF. Ongoing efforts --------------- Optimize performance of the mod Optimize some of the note loops to make them more efficient (dont traverse entire loop) More general optimizations (lag bad!) work on garbage collection for whatever is hogging up memory Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hammer ons, Pull offs, Whammy Bar Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 finnes det flere plasser man lovlig kan laste ned sanger, ikke bare en og en men flere? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) For dere som har lyst til å bruke GH kontrolleren til FoF, her er en PS2 to USB adapter. Og hvis dere vil ta den helt ut, kjøp en av desse (De kan også brukes til GH, men hvis du skal bruke de til FoF må du ha en adapter). Denne skal jeg bestille så fort jeg får penger (Og adapteren jeg linket til litt lenger oppe) Edit: og her her er en guide til å få GH kontrolleren til å virke i FoF. Endret 8. mars 2007 av Andeby Lenke til kommentar
HPh Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Er det noen norske butikker som selger overgang fra PS2 til USB? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Er det noen norske butikker som selger overgang fra PS2 til USB? 8110367[/snapback] Det er det sikkert. Google it! Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 lastet ned en song pakke med 220 sannger, alle sangene kommer opp på lista når jeg åpner spillet, men det er bare noen jeg kan åpne og noen det står navn osv.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg og har hatt det problemet, men jeg har ikke peiling på hva som forårsaket det. Det fiksa seg etter jeg formaterte og bare lastet over broren (Andeby) min sin FOF-mappe (han har en del sanger). Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 En av song pakkene(#2?) funker det ikke å extracte alle på likt tror jeg. Hva som gjør det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 De funker, bruker dem jo :| Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 De funker, bruker dem jo :| 8118540[/snapback] Funka ikke å extracte hele nr. 2 hos meg. Virker som om det er mange som har det problemte. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vil du ha bevis? Var 3 sanger som var korrupte resten funket Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 han karn i tutorialn hadde rett i at jeg sugde :S klarer jo ikke smoke on the water på supaeasy engang :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå