ekwathne Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dette spillet er dritbra. Lastet ned mange sanger nå. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Prøv å oppdater lydkortdriveren. 8090334[/snapback] Skiftet høytalere og da funket det, men det er sånn SYKT skurrete lyd som er mongo plagsomt når jeg spiller akkurat FoF. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Irriterer meg litt at folk lager mediumsanger som er vanskelige, og amazing-sanger som er mulige.. Da vet man aldri hvor man skal begynne før man har prøvd sangen noen ganger. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er EN forbanna ting med detta..... de sangene du laster høres jo ut som de lagger når du bommer en note. Er det ikke mulig å dele sangen så bare gitaren detter ut? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er EN forbanna ting med detta..... de sangene du laster høres jo ut som de lagger når du bommer en note. Er det ikke mulig å dele sangen så bare gitaren detter ut? 8091372[/snapback] Slett song.ogg i FretsOnFire\data\songs\[sang]. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er EN forbanna ting med detta..... de sangene du laster høres jo ut som de lagger når du bommer en note. Er det ikke mulig å dele sangen så bare gitaren detter ut? 8091372[/snapback] Slett song.ogg i FretsOnFire\data\songs\[sang]. 8091443[/snapback] Står ikke noe .ogg bak noen av filene på meg, men er det song (Konfigurasjonsinstillinger) vi snakker om skal slettes så det ikke blir noe lagg? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har spilt FoF en del måneder og simler like bredt hver gang Når jeg trykker inn F2 og F4 samtidig skjer det ingenting... har noen en løsning på det? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nytt tastatur Prøv av/på med "dual keys only"-tingen kanskje? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nytt tastatur Prøv av/på med "dual keys only"-tingen kanskje? 8091630[/snapback] Har funnet ut at jeg ikke er den eneste med dette poblemet... Hvor finner jeg "dual keys only tingen" ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tror du må ha modden som finnes i førstepost, da finnes den som et valg i options. Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) prøv å bytt ut knappene til f.eks a,s,d,f,g... det er også lettere å spille da men det kommer jo helt opp til hver enkelt da og måten de bruker keyboardet på Endret 6. mars 2007 av Gusarov Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Finnes det noen måte å bruke dette programmet med PS2 gitaren? Hadde vært sykt! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Finnes det noen måte å bruke dette programmet med PS2 gitaren? Hadde vært sykt! 8091973[/snapback] jada... les litt lenger opp i tråden så har du en som har gjort det.. Får sikkert kjøpt en converter på ebay Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvilke måte bruker dere keyboardet? Kjører dere helt ut med "rock-syle" aka han her: Eller lar dere tastaturet ligge på pulten? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg holder det som han der, bare at jeg sitter ... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gitar-grep på enkle sanger, eller spiller på den bærbare på vanskelige sanger (F4 og F5 er inntil hverandre). Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Gitar-grep all the way her. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Her er den converteren jeg kjøpte og fra denne butikk: http://www.consoleplus.co.uk/product_info....usb-converter-2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har måttet fjerne 2 linker her som linker til en side med store mengder piratkopiert materiale. Selv om selve linkene kanskje ikke var dette, er det allikevel ikke good-to-go å gi linker fra den siden. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Ok, beklager for det, Alastor. Skal ikke skje igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå