Bruker-104685 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg bare googlet jeg og da finner man masse forskjelligt Jeg fant drivere til Xplorer gitaren og alt funker bra Men eneste bakdelen med FOF att laggen som er så syk ødelegger treffsikkerheten min dessverre Endret 17. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Hvis du sitter med dual core så hjelper det å sette av kun én kjerne til Frets on Fire. (Task manager > Processes > Høyreklikk på Fretsonfire.exe > Set Affinity > Kryss av enten CPU 0 eller 1) Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fikk til å spille med X-Plorer kontrollen nå Nå var det mye gøyere Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har prøvd X-Plorer på både XP og Vista, og i begge tilfeller var det bare å plugge gitaren inn i usb-kontakten og la windows finne driverne automatisk. Skal prøve det trikset med å sette av bare en kjerne. Takk for tipset! For øvrig har jeg ingen problemer med å laste ned sanger fra internett samtidig som jeg spiller FoF. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hva er rekorden deres på GH2 kopien Free Bird? 92% på easy her Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Freebird Score: 342228 Hits: 97% Note streak: 402 Level: Easy (vanlig FoF), Medium (GH2-mod) (-> spilte "vanlig" FoF uten noen modder) Skal prøve å få tatt screenshot om det trengs. (FoF har som kjent Supaeasy, Easy, Medium og Amazing, men GH2 har Easy, Medium, Hard og Expert. Easy i FoF tilsvarer derfor Medium i GH2. Viktig å huske på da Freebird er fra GH2, så det er lett å misforstå og tro man mener Supaeasy om man bare sier Easy). Endret 19. februar 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 haha, Amped Up er vel ett wannabe-wannabe spill det dah.. Er vel mere reklame enn noe annet men.. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kunne noen bekrefte at det funker å bruke Guitar Hero - gitaren, som egentlig er ment til PS? Så en på Expert i dag og den hadde USB-inngang, men ville ikke kjøpe før jeg var sikker. Denne er vel ment til PS3. Den er trådløs i tillegg, så frista noe sinnsjukt.. : ) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har bare prøvd xbox360 gitarene), og de fungerer helt fint. Bare husk at GH3-gitaren til xbox360 er trådløs, så du trenger et trådløst adapter. Husker ikke i farten hva det kalles, men sjekk på komplett.no. Mener PS2 gitaren også skal fungere helt fint, men da den har en annen kontakt må du bruke et adapter. Er ikke sikker på PS3-gitaren, men det burde fungere om du finner drivere til den og finner en måte å koble den til PCen. Adapter, kanskje? Xbox360 gitarene er for øvrig bare å plugge rett inn. (om du har adapteret til den trådløse, selvsagt. Koster ca kr 300,-, og du kan bruke den trådløse gamepaden til xbox360 i alle PC spill som støtter den uten problem). Wii-gitaren fungerer derimot ikke da du plugger Wiimoten inn i den og har derfor ikke noe kontakt å sette inn i PCen. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Nemiz- Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Her er problemet mitt: http://i37.tinypic.com/2nkrntj.jpg Noen som vet hvordan jeg får det til å virke? Har Vista Home Premium. Endret 8. august 2008 av Nemiz- Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nettop skaffa den nye modden til FOF, men det er noe jeg savner. I den gamle versjonen kunne man til en viss grad spille med "legato", så lenge det ikke gikk for lang tid mellom notene, er det fjerna helt i den nye modden eller? Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Eneste sangene som er ordentlig gode er jo de preinstallerte sangene som fuglte med spillet. Ellers er det jo bare dårlig "notet". Ikke noe takt og system i de man kan laste ned som regel. Litt synd at det ikke blir laget flere ordentlige sanger fra dem som lagde spillet. En pakker eller noe slikt hadde gjort susen! dessuten, når man laster ned sanger så har det ikke den samme funksjonen som de preinstallerte. På de preinstallerte forsvinner kun gitar når du spiller feil, mens nedlastet = enten mute hele sangen (veldig irriterendes!) eller at hele sangen blir litt lavere.... Ellers er det et konge spill, men jeg misstet litt lysten til å laste ned sanger pga dette... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har nettopp lastet ned Frets on Fire, fått ny PC. Har Windows Vista. Når jeg starter en sang, så går nedtellingen til sangen, før den begynner VELDIG sakte. Bruker minst et halvt minutt før sangen begynner. Når sangen først har begynt går det bra, men når den slutter igjen, så bruker interfacen dritlang tid på å vise scoren min og sånt... Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Morsomt spill Legger vet et bilde av den flotte gitaren min Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Tøff gitar! Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Eneste sangene som er ordentlig gode er jo de preinstallerte sangene som fuglte med spillet. Ellers er det jo bare dårlig "notet". Ikke noe takt og system i de man kan laste ned som regel. Litt synd at det ikke blir laget flere ordentlige sanger fra dem som lagde spillet. En pakker eller noe slikt hadde gjort susen! dessuten, når man laster ned sanger så har det ikke den samme funksjonen som de preinstallerte. På de preinstallerte forsvinner kun gitar når du spiller feil, mens nedlastet = enten mute hele sangen (veldig irriterendes!) eller at hele sangen blir litt lavere.... Ellers er det et konge spill, men jeg misstet litt lysten til å laste ned sanger pga dette... Dette er ikke spillets skyld, det er de rundt i verden som lager sangene. For at kun gitaren skal forsvinne når du spiller feil, så må de som lager sangen klare å skille lydsporet til gitaren fra det andre. Og det lar seg ikke gjøre helt uten videre, om man ikke sitter på rådata fra studio innspillinger o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå