Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Frets on Fire -- gratis Guitar Hero for PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor får jeg følgende feilmelding når jeg prøver å starte FoF i Vista?

fof.jpg?t=1197379148

jeg får samme feilmelding.. og jeg er i XP :/:/:/.. om du finner ut åssen du fikser det.. si ifra :):D:D:D

EDIT: jeg kom litt lenger.. prøv å bytt fra 32 bit til 16 bit :).. eller omvendt :)

æsj.. bærbare jeg sitter på er for dårlig :/:/.. hele spillet hakker noe grusomt.. bah..

Endret av probin
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte meg Guitar Hero III til PS2 i går :D

Så i dag var jeg på Clas Ohlson å kjøpte DENNE.

Da jeg kom hjem, pakket opp, plugget i glad og fornøyd, men funket det ikke.

Jeg har prøvd dem toturialen som det er linket til her, men jeg skjønte ikke noe av den.

Så jeg lurer egentlig på om en av dere kunne hjulpet meg steg for steg for å få gitaren til å funke på FoF? :love:

Endret av --MrDave--
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kjøpte meg Guitar Hero III til PS2 i går :D

Så i dag var jeg på Clas Ohlson å kjøpte DENNE.

Da jeg kom hjem, pakket opp, plugget i glad og fornøyd, men funket det ikke.

Jeg har prøvd dem toturialen som det er linket til her, men jeg skjønte ikke noe av den.

Så jeg lurer egentlig på om en av dere kunne hjulpet meg steg for steg for å få gitaren til å funke på FoF? :love:

Ingen som kan? :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei, jeg kjøpte gitar hero3 til pc og fikk da med 1 gitar, men jeg har 1 ekstra gitar fra ps2 Gitarhero2 versjonen min og vil gjerne benytte denne i GH3 slik at jeg kan spille med broren min, så da kjøpte jeg ps2>Usb adapteret på clahs olson men dette funker visstnok dårlig!.

Finner kontrolleren i windows men GH3 ser ikke ut som den er veeeeldig interessert akkuratt, noen tips?.

Lenke til kommentar

Jeg har FoF, Vista og X-Link kontrolleren (dvs GH2-kontrolleren til xboksen), og det fungerer stort sett helt fint. Det har hendt seg en sjelden gang at spillet kræsjer, men da er det jo bare å starte på nytt. Et større problem er at når det kommer mange noter på rad blir de rett og slett ikke registrert. Dette igjen gjør at jeg kan misse ti, femten noter på rad selv om jeg få 100% på resten av sangen. Det er svært irriterende, men ikke så ille at det ikke blir spillbart. Dessuten gjelder det bare enkelte sanger og mest på Hard eller Expert. (dvs Medium og Amazing i FoF).

Når det gjelder å sette opp gitaren hadde jeg ingen problemer. Bare sett i usb-kontakten og la windows finne den, og kalibrer den under Kontrollpanel - Spillkontrollere. Deretter går du til Options - Key Setting og setter tastene manuelt. Deretter er det bare å rocke løs. ;) Jeg har som sagt x-link kontrolleren, men antar det blir samme systemet med PS2 gitaren. Har heller ikke GH3 til PC, så aner ikke hvordan man setter opp tastene der. Men hvor vanskelig kan det være? ;)

Lenke til kommentar

Hei

Jeg prøver å få spilt FoF med X-Plorer gitaren som følger emd Xbox 360-versjonen av Guitar Hero 2. Jeg ser at det er flere som bruker den, men jeg sliter med å få det til. Er det egne drivere man må installere ? For da jeg plugget den i, prøvde den å finne drivere, men det hadde jeg jo selvsagt ikke.

Noen som vet hvor jeg muligens finner disse driverene ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...