Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Frets on Fire -- gratis Guitar Hero for PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjør denne modden? :p

8070588[/snapback]

Det glemte jeg og skrive. :blush:

Den gir deg mange ting som pause i sanger, du kan spille coop delen av GH sanger (ikke multiplayer men det skal kanskje komme) og mye mer.

Last den ned eller les mer på linken jeg viste.

Edit: den gir deg muligheten til å skru av ting som gjør at spillet lager o.l. også.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Spillet funker ikke.

Traceback (most recent call last):

File "FretsOnFire.py", line 64, in ?

File "GameEngine.pyo", line 145, in __init__

File "Audio.pyo", line 42, in open

pygame.error: DirectSoundCreate: No audio device found

Høytalerene mine funker fint og headphonesa funker fint :hrm:

Lenke til kommentar

Modifikasjoner:

RF-mod - Denne modifikasjonen fikser på enkle ting som gjør at man har mulighet for å pause sanger, spille CO-OP-delen av Guitar Hero-sangene og gir deg valg som kan forbedre ytelsen til spillet. Såvidt jeg har sett setter den også en timer som viser hvor lenge det er igjen av sangen.

Denne modifikasjonen er nesten obligatorisk ettersom den fikser minnelekasjer, noe som er et stort problem i Frets on Fire

(Takk til Andeby for link og opplysninger)

8058745[/snapback]

CO-OP, er det BARE i GH sangene?

Lenke til kommentar

Dette spillet eier. Spilt det mye nå. Prøver å få alle GH og GH2 sangene på fem stjerner.

Har også prøvd å laste ned noen, men har enda ikke funnet noen med like god kvalitet som GH-sangene.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

latter17: CO-OP-delen er bare i GH-sangene, ja. Det er ikke noe mer spesielt enn at man får spille bassgitaren istedetfor lead, siden FOF ikke har noen multiplayermuligheter enda.

Tomat-Ulf: Er nok ikke like lett å finne sanger i samme kvalitet som GH sine, nei. GH-sangene er jo tatt opp spesielt for spillet, ett spor med gitar og ett med resten av sangen. Men på de egenlagde er det 2 spor med hele sangen, bare at det ene er høyere enn det andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...