Gå til innhold

Frets on Fire -- gratis Guitar Hero for PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AaaaAAoooeeHH! Det gjør vondt i fingrene, var i grunn ganske ubehagelig å holde tastaturet på den måten, men du verden det var gøy.

En ting som irriterte meg litt er at det er så tett mellom notene til tider at man må hamre løs på entertasten, kan neppe være bra for tastaturet :wee:

Lenke til kommentar

Til trådstarter: Jeg har litt informasjon som kanskje kan være litt kjekk.

 

Clas Ohlson selger disse, den har port for Playstationkontakt og støtter håndkontrollere (de eldste og dualshock) i tillegg til vibrasjon. Har fungert ypperlig med min Guitar Hero-kontroller siden jeg kjøpte den. Minnes at jeg betalte 179,- men ikke hold meg til det.

Ville bare nevne det for forumbrukerene, siden det kan være litt stress å måtte benytte ebay eller lignende, når man egentlig vil ha ting så fort som mulig :)

 

post-128123-1195628033_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har et spørsmål angående dette spillet. Jeg drev å spilte det litt før jeg la inn RF-mod, og på de sangene der det var veldig tett mellom notene så trengte jeg ikke trykke inn enter knappen i mellom de, men bare flytte fingeren fort over på den tasten der nota er. Etter at jeg la inn Rf-mod så fungerer ikke dette lenger, er det noe jeg kan gjøre med det? For når notene er veldig tette så klarer jeg ikke trykke enter knappen samtidig med at jeg bytter mellom de tastene der notene er, hvis dere skjønner hva jeg mener. Så hvis noen vet hva jeg kan gjøre så skrik ut. ;)

Endret av marius90
Lenke til kommentar
Har et spørsmål angående dette spillet. Jeg drev å spilte det litt før jeg la inn RF-mod, og på de sangene der det var veldig tett mellom notene så trengte jeg ikke trykke inn enter knappen i mellom de, men bare flytte fingeren fort over på den tasten der nota er. Etter at jeg la inn Rf-mod så fungerer ikke dette lenger, er det noe jeg kan gjøre med det? For når notene er veldig tette så klarer jeg ikke trykke enter knappen samtidig med at jeg bytter mellom de tastene der notene er, hvis dere skjønner hva jeg mener. Så hvis noen vet hva jeg kan gjøre så skrik ut. ;)

 

Har du prøvd å sett i options og lignende? RF-mod la vel til noen nye instillinger også.

Lenke til kommentar

Gikk inn på den HO/PO menyen og der ligger det et par valg, men har prøvd alle valgene og kan egentlig ikke si jeg legger merke til noen forskjell.

 

Men er det slik hos dere å? At dere må trykke enter hver gang selvom notene ligger nesten helt oppi hverandre, er jo mye enklere å bare flytte fingrene raskt mellom F1-F5 og slippe å trykke enter hele tia.

 

Et spm til. På Guitar Hero spillene er det slik at man må trykke på den knappen som gjør det samme som enterknappen på hver eneste note? Eller er det bare å flytte de andre fingrene raskt imellom knappene? (kanskje litt dårlig forklart :p)

Lenke til kommentar
Gikk inn på den HO/PO menyen og der ligger det et par valg, men har prøvd alle valgene og kan egentlig ikke si jeg legger merke til noen forskjell.

 

Men er det slik hos dere å? At dere må trykke enter hver gang selvom notene ligger nesten helt oppi hverandre, er jo mye enklere å bare flytte fingrene raskt mellom F1-F5 og slippe å trykke enter hele tia.

 

Et spm til. På Guitar Hero spillene er det slik at man må trykke på den knappen som gjør det samme som enterknappen på hver eneste note? Eller er det bare å flytte de andre fingrene raskt imellom knappene? (kanskje litt dårlig forklart :p)

 

Etter at jeg la inn RF-Modden mista jeg også den funksjonen, men fikk den tilbake senere, uten at jeg egentlig vet helt hvorfor :p

 

Ang. Gitar Hero, så er det også en funksjon der, slik at du slipper å trykke ned den knappen hele tia på noter rett etter hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...