Selvin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Wohoo! RF-Mod 4.0 er ute! http://www.fretsonfire.net/cgi-bin/ikonboa...ST;f=11;t=11473 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Konge! Oppdaterte førsteposten nå. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Jeg laster vel ned og tester litt senere i kveld. Kan returnere med litt tilbakemeldinger utpå kvelden Endret 8. september 2007 av Selvin Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hallo! Er en ihuga GH-fan, så gleder meg voldsomt til å få prøvd dette. Leter etter en PS2->USB(PC)-konverter, noen som har en å anbefale, og som har støtte for Vista? Fant en på www.play.com med 2 innganger til en billig penge, men det er en som har problemer med å finne drivere til Vista 64.... Denne jeg tenkte på: http://www.play.com/Games/PC/4-/114167/Pla...&addpt=80472399 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Bare en idé, men hadde det ikke vært deilig med å lage en ny "Anbefalte sanger" tråd til FOF? Der vi har linker til sanger som er anbefalt å laste ned, der song og guitar er skilt, altså ikke faiked sanger? Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 God ide, støtter den Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Bare en idé, men hadde det ikke vært deilig med å lage en ny "Anbefalte sanger" tråd til FOF? Der vi har linker til sanger som er anbefalt å laste ned, der song og guitar er skilt, altså ikke faiked sanger? 9455808[/snapback] Det er ikke mange sanger der ute der song og guitar er skilt. Hvis du skal ha song og guitar skilt så må du enten spille selv og ta opp først når du spiller gitar, og etterpå resten(Som i GH) eller ha helt syke skills i lyd-redigering. Men det kunne vert bra med en "Anbefalte sanger", ja. Men sangene trenger kanskje ikke å være så gode som du sa, da ville det ikke komt mye annet en GH sangene Endret 9. september 2007 av Andeby Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hallo igjen! Fant jo ut at den PS2 -> PC konverteren ikke sendes til Norge...typisk! Den offisielle fra redoctane sine sider sender heller ikke til Norge...enda mer typisk! Den eneste jeg har funnet som faktisk sender til Norge er denne: http://www.playstationshop.no/product_info...03810b1a4e6a297 Kan noen være så snille å poste noen andre som evt de har bestilt over nettet og som har gode erfaringer både med butikken og produktet? Mvh Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har et lite problem her, på noen av sangene når bassen kommer inn, kommer det to av den. En som går aaaalt for fort, og en normal en. Den som går altfor fort er jo såklart irritrerende, så hvordan bli kvitt? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Prøvd og reinnstalere spillet? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Fikk vite om dette hos en kamerat for første gang i kveld, sinnsykt artig for oss som ikke har ps2 eller sånn Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 arrg! jeg kan jo ikke holde inne alle frets tastene inne samtidig. blir et veldig problem når jeg skal spille the who- pinball wizard :S og der må jeg kun holde inne max tre taster inne samtidig Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 men en god ide kan jo være og kjøpe gh gitar (300kr ca) eller om du har GH guitaren så funker den sålenge det er USB tja, du kan jo alltids gå på torrent sider og søke på frets on fire songpack.. =) Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Synes dette spillet er alt for "repetivt". Guitar Hero er mye bedre, kjøp Gitar Hero 3 når det kommer, det har utrolig bra soundtrack. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Synes dette spillet er alt for "repetivt". Guitar Hero er mye bedre, kjøp Gitar Hero 3 når det kommer, det har utrolig bra soundtrack. Vil nå si det er relativt bra til å være gratis da Lenke til kommentar
hockey1001 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hva gjør jeg med rar filer song pack 1? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) det vil ikke starte med meg.. Kommer inn i spillet, starter en sang og så blir det black screen Det er forresten en runtime error Endret 28. oktober 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei lurte på hva jeg skal gjøre når jeg har lasta ned moden? Kan noen forklare. Får en eror der det står Traceback (most recent call last): File "FretsOnFire.py", line 28, in ? ImportError: No module named codecs Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 det vil ikke starte med meg.. Kommer inn i spillet, starter en sang og så blir det black screen Det er forresten en runtime error Prøv RF modden. Jeg fikk ihvertfall ikke fler runtime errors etter at jeg brukte modden. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 det vil ikke starte med meg.. Kommer inn i spillet, starter en sang og så blir det black screen Det er forresten en runtime error Prøv RF modden. Jeg fikk ihvertfall ikke fler runtime errors etter at jeg brukte modden. RF modden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå