Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Frets on Fire -- gratis Guitar Hero for PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo!

Er en ihuga GH-fan, så gleder meg voldsomt til å få prøvd dette. Leter etter en PS2->USB(PC)-konverter, noen som har en å anbefale, og som har støtte for Vista? Fant en på www.play.com med 2 innganger til en billig penge, men det er en som har problemer med å finne drivere til Vista 64....

Denne jeg tenkte på:

http://www.play.com/Games/PC/4-/114167/Pla...&addpt=80472399

Lenke til kommentar
Bare en idé, men hadde det ikke vært deilig med å lage en ny "Anbefalte sanger" tråd til  FOF? Der vi har linker til sanger som er anbefalt å laste ned, der song og guitar er skilt, altså ikke faiked sanger? :):D

9455808[/snapback]

Det er ikke mange sanger der ute der song og guitar er skilt.

Hvis du skal ha song og guitar skilt så må du enten spille selv og ta opp først når du spiller gitar, og etterpå resten(Som i GH) eller ha helt syke skills i lyd-redigering.

Men det kunne vert bra med en "Anbefalte sanger", ja. Men sangene trenger kanskje ikke å være så gode som du sa, da ville det ikke komt mye annet en GH sangene :p

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Hallo igjen!

Fant jo ut at den PS2 -> PC konverteren ikke sendes til Norge...typisk!

Den offisielle fra redoctane sine sider sender heller ikke til Norge...enda mer typisk!

Den eneste jeg har funnet som faktisk sender til Norge er denne: http://www.playstationshop.no/product_info...03810b1a4e6a297

Kan noen være så snille å poste noen andre som evt de har bestilt over nettet og som har gode erfaringer både med butikken og produktet?

Mvh

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...