Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Frets on Fire -- gratis Guitar Hero for PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Guitar Hero til PS2 for noen dager siden, har lyst på PS2 til PC adapter slik at jeg kan bruke gitaren til å spille Frets on Fire og Guitar Zero.

Selges de på Clas Olhson eller noe slik? Finner på Ebay, men vil helst ikke bestille der fra hvis det selges i en butikk nær meg :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har FoF på min egen PC, men når jeg instalerte det på denne her, som har vista så lager det noe så sinnsykt. Har lastet ned den der mod-en som skal fikse det, men det gjør den ikke ...

8973773[/snapback]

Kvitte deg med et OS som ikke fortjener å være installert på maskinen din?
Lenke til kommentar
Jeg har FoF på min egen PC, men når jeg instalerte det på denne her, som har vista så lager det noe så sinnsykt. Har lastet ned den der mod-en som skal fikse det, men det gjør den ikke ...

8973773[/snapback]

Kvitte deg med et OS som ikke fortjener å være installert på maskinen din?

8991332[/snapback]

Hva om du prøver å hjelpe personen istedetfor å snakke negativt om et OS?

Lenke til kommentar
ow,03/07-2007 : 21:06]Jeg får ikke importert fra DVD'en :(

8995934[/snapback]

- Putt inn Guitar Hero-DVD'en

- Kom deg inn på "Min Datamaskin"

- Se etter Guitar Hero-platen der, jeg vet ikke hva platen heter, men hvis den heter f.eks. "GH_DVD", vil det stå "GH_DVD" etterfulgt av "(E:)", "(D:)", "(F:)" eller liknende.

- Hvis det står "GH_DVD (D:)", er det "D:" du skal skrive inn her.

edit: fiksa litt her og der

Endret av nils2911
Lenke til kommentar
ow,03/07-2007 : 21:06]Jeg får ikke importert fra DVD'en :(

8995934[/snapback]

- Putt inn Guitar Hero-DVD'en

- Kom deg inn på "Min Datamaskin"

- Se etter Guitar Hero-platen der, jeg vet ikke hva platen heter, men hvis den heter f.eks. "GH_DVD", vil det stå "GH_DVD" etterfulgt av "(E:)", "(D:)", "(F:)" eller liknende.

- Hvis det står "GH_DVD (D:)", er det "D:" du skal skrive inn her.

edit: fiksa litt her og der

8997389[/snapback]

Ja, jeg skjønner jo såpass. Men problemet var at det ikke virket med Xbox DVD'en, bare med PS2 DVD'en.

Lenke til kommentar

Dette var et spill jeg virkelig gledet meg til å installere. Har selv GH 1&2 og synes det er skikkelig artig (men har desverre for å få sanger).

Installerte spillet og lastet ned en god del sanger. Etter å ha prøvd ca 15-20 sanger så slette jeg hele dritten. Aner ikke hvem som har laget sangene, men jeg følte jeg spilte litt gitar, litt synt og litt trommer. Grusomt.

Han som har laget dette burde vært sperret inne på livstid!

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Dette var et spill jeg virkelig gledet meg til å installere. Har selv GH 1&2 og synes det er skikkelig artig (men har desverre for å få sanger).

Installerte spillet og lastet ned en god del sanger. Etter å ha prøvd ca 15-20 sanger så slette jeg hele dritten. Aner ikke hvem som har laget sangene, men jeg følte jeg spilte litt gitar, litt synt og litt trommer. Grusomt.

Han som har laget dette burde vært sperret inne på livstid!

:thumbdown:

9015206[/snapback]

Det virker som om du har lastet ned feil sanger :p

Bare last ned og last ned. Og på sider som jeg ikke kan nevne på dette forumet, kan du også laste ned alle GH sangene ;)

Edit: Jon-t kom før meg.

Edit2: hvordan klarte jeg og ikke se innlegget hans?

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg en liten guide om hvordan jeg får en GH kontroll til og funke på frets on fire?

jeg får det bare ikke til.

9019481[/snapback]

spørs hva du bruker. jeg bruker X-ploreren fra Guitar hero 2 til 360'n, med usb-ledning, så er bare å plugge den i, så siden det er MS produkt registrerer pc-en osv alt selv som "X-plorer", så bare endre knappeoppsettet inne i spillet.

etter å ha lastet ned mange fler sanger, har jeg helt sluttet å spille GH2. spilller bare FoF, siden det er mye bedre sanger der. er deilig å dra perfekte soloer uten å bomme på Amazing i sanger som "Sweet Home alabama" og "Canon Rock" ;)

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har spilt FOF nå veldig lenge, lengere enn et halvår kansje.... Og digger den første biten i Guns N Roses - Sweet child o`mine på amazing, (alt riktig) Men lurer på hva er det der Hammer-on greiene dere snakker om? hvordan gjør jeg det? Og btw: Jeg og får son runtime-error av og til! veldig irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...