NgZ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er det noen her som har kjøpt Gitar til pcen? Tenker da spesielt på denne siden: http://theantcommandos.com/product_overview.aspx og første gitaren til 29,99$, den glir jo glatt igjennom tollen også da det ikke kommer på mer enn ca 180kroner. 8740153[/snapback] Jeg finner den ikke noen steder. Nå har jeg gått gjennom mesteparten av"retailer" butikkene deres. Når jeg så etter den på kmart fant jeg denne utrolige prisen: 15$ for GH! inkl. gitar! Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er det noen her som har kjøpt Gitar til pcen? Tenker da spesielt på denne siden: http://theantcommandos.com/product_overview.aspx og første gitaren til 29,99$, den glir jo glatt igjennom tollen også da det ikke kommer på mer enn ca 180kroner. 8740153[/snapback] Jeg finner den ikke noen steder. Nå har jeg gått gjennom mesteparten av"retailer" butikkene deres. Når jeg så etter den på kmart fant jeg denne utrolige prisen: 15$ for GH! inkl. gitar! 8753635[/snapback] OMG, DET ER BILLIG! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 OMG, DET ER BILLIG! 8753658[/snapback] Siden det er for godt til å være sant, sender de sikkert ikke utenfor USA. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Er det noen her som har kjøpt Gitar til pcen? Tenker da spesielt på denne siden: http://theantcommandos.com/product_overview.aspx og første gitaren til 29,99$, den glir jo glatt igjennom tollen også da det ikke kommer på mer enn ca 180kroner. 8740153[/snapback] Jeg finner den ikke noen steder. Nå har jeg gått gjennom mesteparten av"retailer" butikkene deres. Når jeg så etter den på kmart fant jeg denne utrolige prisen: 15$ for GH! inkl. gitar! 8753635[/snapback] http://www.theguitarmania.com/servlet/Detail?no=5 HERE U GOOO!! Edit: OOOMG! U.S. SALES ONLYISI sells and ships products only within the continental United States, Alaska, and Hawaii. No shipments can be made to APO or FPO addresses, United States territories, or addresses outside the United States except for some very limited countries. Please email us at [email protected] before placing order. EDIT IGJEN: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=625561 cdon selger orginal gitaren iallefall, men 360-, var litt stiv pris Endret 1. juni 2007 av discostu Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Discostu: Eller hvis du vil ha det enda litt lettere kjøper du Xbox 360 gitaren, som er usb. Den koster ikke mye mer heller. Har også en link hvis noen er interesert, her. Lenke til kommentar
Peppers Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei. Jeg har et problem med FoF: Linken til å laste ned FoF på denne tråden funket ikke, så jeg brukte en annen side til å laste det ned. Jeg fikk lastet det ned, men da jeg skal åpne spillet (det kommer opp sånn rød rute, med bakgrunns-musikk) så kommer det opp en liten rute der det står " ERRORS OCCURED See the logfile 'C/Programfiler/Frets on Fire/FretsOnFire.exe.log' for details" Hva menes med det? :S Btw: Jeg har prøvd å laste det ned fra andre sider også, men det kommer opp det samme.. :/ Hva skal jeg gjøre? Tusen takk for svar! Mvh Martine. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Å lese loggfilen er sikkert ikke så dumt. Sier den deg lite, kan du jo poste teksten her. Har du lastet ned "RF-mod-3.0"? Feilaktig installasjon av den kan nemlig forårsake feilmeldinger. Lenke til kommentar
Peppers Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er ganske noob på data.. Veit ikke om jeg har lastet det ned. :s Lenke til kommentar
GunnarKvi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 GH Ruler! , men FoF får jeg ike samme feelingen lizzom Dette er grunnen : Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er ganske noob på data.. Veit ikke om jeg har lastet det ned. :s 8781874[/snapback] Klarer du å bla deg frem til loggfilen den lagrer og lime inn innholdet i en opst her? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg får ikke til å få nye sanger inne, jeg endrer fila til song.[ogg], men det er noe som er galt.. Og når jeg ser på mappa der de stander-sangene ligger så er det med bass.ogg og guitar.ogg osv, men jeg får ikke med de filene på Zip-fila-_- What to do?! Edit: Funker ikke disse sangene?! Endret 5. juni 2007 av M.F. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Edit: Funker ikke disse sangene?!8790925[/snapback] Jeg har bare lastet ned et par og sett, men kan uansett si følgende: song.ogg er lydfilen til sangen du spiller (-gitaren du skal spille). Mao, trommer, bass, vokal osv. Denne går i bakgrunnen hele tiden. guitar.ogg er lyden av gitaren. dersom du spiller riktig, hører du gitarlyden. Dersom du bommer får du den velkjente bomme-lyden i stedet for notes.mid forteller Frets On Fire hvor gitar"notene" er. Det er denne som plassserer prikkene du skal treffe der de er. Dersom du treffer dem, ører du lyden fra gitaren (som ligger i guitar.ogg) For å ikke bryte med lover&®ler er det mange som unnlater å legge ut song.ogg på forum, da låten sannsynligvis er beskyttet av opphavsrett. Noen unnlater også å legge ut guitar.ogg, da de ikke har en gitar og mikrofon for å spille inn notene de har lagt inn i notes.mid. Flere programmer kan konvertere midi-filer (notes.mid) til lydfiler (guitar.ogg), men sangen (song.mid, helst uten gitarlydene) må du skaffe fra annet sted dersom de ikke følger med. Å endre navnet på gitarlyd-filen eller midi-filen til song.ogg vil, som du har oppdaget, ikke hjelpe i det hele tatt. Håper det var litt oppklarende. Lenke til kommentar
Peppers Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg er ganske noob på data.. Veit ikke om jeg har lastet det ned. :s 8781874[/snapback] Klarer du å bla deg frem til loggfilen den lagrer og lime inn innholdet i en opst her? 8784205[/snapback] Her er innholdet fra loggfilen: File "Svg.pyo", line 609, in draw GLerror: [Errno 1283] stakkoverflyt Traceback (most recent call last): File "GameEngine.pyo", line 346, in run File "GameEngine.pyo", line 320, in loading File "View.pyo", line 183, in render File "MainMenu.pyo", line 196, in render File "Svg.pyo", line 643, in draw GLerror: [Errno 1284] stakkunderflyt Traceback (most recent call last): File "GameEngine.pyo", line 346, in run File "GameEngine.pyo", line 320, in loading File "View.pyo", line 183, in render File "Dialogs.pyo", line 257, in render File "Svg.pyo", line 609, in draw GLerror: [Errno 1283] stakkoverflyt Traceback (most recent call last): File "GameEngine.pyo", line 346, in run File "GameEngine.pyo", line 320, in loading File "View.pyo", line 183, in render File "Dialogs.pyo", line 257, in render File "Svg.pyo", line 609, in draw GLerror: [Errno 1283] stakkoverflyt Lenke til kommentar
Peppers Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 FoF Funker helt fint på min pc før, men nå etter jeg instalerte det igjen lagger det helt SYKT! Why? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Har du dual core? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Peppers: Det virker som om det er et minneproblem (tror jeg). Hva slags maskin har du? Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hjalp å skru av Avast-antivirus for min del. Da ble all lagg borte. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Nei og nei har ikke Avast lenger, uinstalert for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå