Toggy190 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Dette spille eier hardt:P PS: Ikke spill 1 og en halv time:S *vonde håndledd* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 420 000 er vel ikke så mye å skryte av er det vel? 8573767[/snapback] Det er det ... 8574453[/snapback] Det er helt greit, men langt ifra noe å skryte av. Det er tross alt en achievement til 360 som krever at du får 500 000 poeng på en sang, og Freebird er en av de man kan få det på. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ah har hatt dette spillet en stund og det er jo moro. Har spilt med laptop-tastatur til nå, men kjøpte guitar hero II til 360'en så nå kan jeg endelig bruke gitaren. Helt genialt at jeg kan sitte å spille uten å okkupere tv'en i kollektivet Endelig litt moro fingertrening for oss som spiller gitar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) RF-mod er must have ! FoF er full av memory leaks, og RF-mod fikser mye av dette... 8609366[/snapback] Jaja, best jeg skaffer meg det da Edit: Har forresten et lite problem her: Hver gang jeg spiller en sang, starter bassgangen fra en annen sang også... det er mildt sagt utrolig irriterende... noen forslag? Bruker keyboardet. Endret 23. mai 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg hater at tappe-funksjonen er så dårlig! Man kan ikke starte å spille på tappe-noter. Jeg får faktisk mer poeng på Free Bird når jeg har skrudd det av selv om jeg gjerne skulle hatt det på en del områder. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Jaja, best jeg skaffer meg det da Edit: Har forresten et lite problem her: Hver gang jeg spiller en sang, starter bassgangen fra en annen sang også... det er mildt sagt utrolig irriterende... noen forslag? Bruker keyboardet. 8674470[/snapback] Kremt... Det har nok ingenting med programmet å gjøre, det har nok med sangene du har lagt til programmet skal du se Endret 30. mai 2007 av SBS Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 har spilt en del GH2 til 360'n nå og blitt ganske så dreven på expert, men har lyst på noen nye sanger å bryne meg på. er sangene i Frets on Fire gode å spille? hvis de er det tenker jeg at jeg laster ned FoF og bruker min GH2 gitar til å spille det hvis det går! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har forresten et lite problem her: Hver gang jeg spiller en sang, starter bassgangen fra en annen sang også... det er mildt sagt utrolig irriterende... noen forslag? Bruker keyboardet. 8674470[/snapback] Jeg har kanskje svar på det problemet. In order to fix the bass for the Guitar Hero II songs, you must remove rhythm.ogg from the following songs: Danzig - mother Freezepop - less talk more rokk Aerosmith - last child The acro-brats - laughtrack Dick dale - misirlou Lynyrd skynyrd - freebird The allman brothers band - jessica Spinal tap - tonight im gonna rock you tonight The rolling stones - cant you hear me knocking Honest bob ATFTDI - soy bomb Butthole surfers - who was in my room last night Matthew sweet - girlfriend Kiss - strutter Suicidal tendencies - institutionalized Strong bad - trogdor Lamb of god - laid to rest Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 kunne noen kanskje gitt en liten guide til hvordan jeg innstallerer den MOD'en som er linket til i førstepost? leste Readme-en, men det kom en Error. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hmm, testa dette engang for en stund siden, var helt greit, men ikke i nærheten av GH. Så, nå som det har vært ute litt lengre, ser det helt likt ut? Hvordan er egentlig FOF i forhold til GH? Har bare prøvd GH et par ganger, vurderer å kjøpe det til wii når det kommer, men hvis FOF er like bra (hvis man ser bort i fra det visuelle) kan jeg jo likegodt bruke det. Er det noen her som har kjøpt Gitar til pcen? Tenker da spesielt på denne siden: http://theantcommandos.com/product_overview.aspx og første gitaren til 29,99$, den glir jo glatt igjennom tollen også da det ikke kommer på mer enn ca 180kroner. Er den til ps2 btw? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er den til ps2 btw? 8740153[/snapback] Den er til PS2 ja, men den skal kunne brukes helt fint. Følg denne guiden så skal den funke. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 har nå lagd meg bruker på fretsonfire.net , men kan fortsatt ikke finne den delen hvor man skal kunne laste ned sanger. hvor er den hen? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 har nå lagd meg bruker på fretsonfire.net , men kan fortsatt ikke finne den delen hvor man skal kunne laste ned sanger. hvor er den hen? 8740944[/snapback] Tune Tradin' heter den, du finner den på framsiden til forumet. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) dette var jo utrolig kult! funker jo tilogmed med HO/PO's. spilt en del metallica-sanger nå, pluss November Rain av GnR, Stranglehold av Ted Nugent, Hotel California av The Eagles og en del Iron Maiden. var jo ikke veldig annerledes enn GH2, så bare setter på "Amazing" hver gang og eier sangen bruker X-plorer gitaren som fulgte med GH2 til 360'n. Endret 30. mai 2007 av Spazz Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 noen andre her som har prøvd seg på Hit the lights av Metallica på Amazing? fy balle den er umulig på starten. selv om jeg bruker gitaren med mulighet for å strumme både opp og ned, så gjør jeg det så fort jeg klarer men det er umulig. notene ligger jo oppohverandre bortover! *dobbeltpost for bump* Lenke til kommentar
HPh Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Finner ikke tune tradin' på framsida jeg, link anyone? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) du må lage bruker, så vente på mail. Endret 31. mai 2007 av Spazz Lenke til kommentar
HPh Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 mailen har ikke kommet ennå, får vente litt lenger da Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 mailen har ikke kommet ennå, får vente litt lenger da 8752795[/snapback] tok ca en time før jeg fikk min mail. kan sikkert ta lenger tid også. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Mener forumet er konfigurert sånn at administratoren selv må godkjenne nye brukere, så det kan ta alt fra 5 min til 24 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå