Selvin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er det noen ny versjon? 8421953[/snapback] Jepsi pepsi! Den nye versjonen har litt nye snacksne ting, så den anbefales å laste ned Du finner den nye versjonen her! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvordan er det med pulloff's osv? Vil det komme? Lenge siden jeg har vært borti dette spillet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Hva menes med såkalte "pull-offs"? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hva menes med såkalte "pull-offs"? 8422473[/snapback] Det er en "funksjon" som gitarister bruker når de spiller gitar. I steden for å slå på strengen med plekteret, så drar de fingeren på strengen. Sjekk den videoen her! Den viser litt hva hammer-on og pull-offs er Hvordan er det med pulloff's osv?Vil det komme? Lenge siden jeg har vært borti dette spillet. 8422322[/snapback] Det har kommet, og det er helt rått! Endret 19. april 2007 av Selvin Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hvordan fungerer dette med tastatur da? *Laster ned fra linken ovenfor* Hva må jeg gjøre for å bruke bulloff osv? Endret 20. april 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Jext Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Den nye versionen har en forferdelig løsning når det gjelder hammerons og pulloffs. Den beste løsningen er å gjøre det mulig å utføre det på alle noter som er nærme hverandre, men de har isteden lagt inn egne hammeron noter. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg spør igjen... Hvordan får jeg til å bruke hammeron eller pulloff eller hva det nå som funker? Spesielt knapp? triks? Har ikke den nyeste verisjonen, men har opptater RF modden eller hva den heter.... Som dere ser har jeg mye kunnskap om dette spillet. :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Du må ha den nyeste versjonen for pull-offs og hammer-ons. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Noen som vet når fretsonfire.net kommer opp igjen, eller om det er en annen tilsvarende side? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Noen som vet når fretsonfire.net kommer opp igjen, eller om det er en annen tilsvarende side? 8444247[/snapback] Har ikke peiling på når den kommer opp igjen, men det finnes mange alternativer. Bare Google det du Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du må ha den nyeste versjonen for pull-offs og hammer-ons. 8431381[/snapback] Og nå jeg har det. Må jeg trykke på en spesiel knapp eller noe? Det er det jeg prøver å få svar på, er det noe spesielt jeg må gjøre?? Fikk det ikke til nå jeg prøvde for noen dager siden... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du ser de som har en klump over? (Du må aktivere dette under settings) På de kan du trykke inn uten å "slå". Man må ha slått på noen noter før hvis det skal gå. Personlig syns jeg det fungerer dårlig. Hvis det går F1-F2-F1-F2 osv. kan man ikke komme inn igjen. Fikk bedre score på Free Bird easy uten. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Nyaste versjonen av FoF med meg lagga noko vanvittig.. Og som om ikkje det var nok er det runtime error og Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Nyaste versjonen av FoF med meg lagga noko vanvittig..Og som om ikkje det var nok er det runtime error og 8455226[/snapback] Nyeste versjone burde ikke lagge, hmm. Og det med runtime error, det skjedde hele tiden med meg også, men det gikk over etter en stund. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Uhm, skjønte ikke hva den nye funksjonen var godt for. Hva skal den hjelpe for? Selv ble jeg bare ukonsentrert av å tenke på når jeg skulle trykke enter/ikke trykke enter. Unødvendig. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Genialt spill..jeg får bare ikke til å registrere meg på furumet deres for å laste ned herlige nye sanger. Får ikke opp den "Secure Registration Key" boxen.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Uhm, skjønte ikke hva den nye funksjonen var godt for. Hva skal den hjelpe for? Selv ble jeg bare ukonsentrert av å tenke på når jeg skulle trykke enter/ikke trykke enter. Unødvendig. 8455683[/snapback] Du trenger ikke å bruke hamer on/pull of funksjonen hvis du ikke vil da, og den nye versjonen fjerner litt lag o.l. Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Genialt spill..jeg får bare ikke til å registrere meg på furumet deres for å laste ned herlige nye sanger. Får ikke opp den "Secure Registration Key" boxen.. 8458670[/snapback] Samme her, det var litt sugent. Er hammer on og pull off det samme? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Heisann lastet ned song pack og sånn, men må man lage notene/tablaturene selv? fikk ikke noter på mine sanger veffal.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Hmm, skal ikke være nødvendig å lage dem selv nei. Sikker på at du har gjort alt riktig? Kopiert alle mappene til /Frets on Fire/data/songs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå