karakas Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kom over denne mens jeg så etter ett kabinett til mitt neste htpc-kabinett: http://www.shg.com.tw/front/bin/ptlist.phtml?Category=175072 Prisen ser ut til å havne på 2.5-3k noe som er nesten halvparten av tilsvarende kabinetter fra f.eks. Origen, kabinettet ser i mine øyne meget bra ut. Plass til 6 interne disker og 2 DVD-romer. Samt at de har den beste DVD-luke-løsningen også. (Den som bikker ned ikke den du klistrer på DVD-romen.) Kastet meg over denne med en gang jeg så den, og håper at Tollpost dukker opp med den i slutten av måneden. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 nais kabinett, men er det noen tester ute og går? tenker på støynivå og slikt (ser at det har to vifter i bakkant) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kan jo bare byttet ut med følgende vifter med noen nye, mer stillegående Lenke til kommentar
karakas Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Nei, har ikke sett noen tester enda, ser ut til at det ikke er kommet ut andre steder enda heller så må nok vente en liten stund på tester enda. Viftene er jo bare å enten bytte ut eller koble ut. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 hvorfor er emnetittelen "Endelig LCD for hvermansen?"? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Av den enkle grunn at den koster halvparten av det Origen sine tilsvarende kabinetter koster. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er ca. samme som mitt Zalman HD160 , men med mer plass for HD og CD/DVD. Viftene bak styres med vifte kontroll på HK som da fører til null støy. Støy bestemmer man jo selv ved kjøp av stille komponenter og dei riktige viftene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå