Mildir Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sett flere som sier at det er mulig å spille hotseat i m2:tw, vil gjerne ha en forklaring på hvordan det er mulig. Lenke til kommentar
Zerox_Total_War Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det går å få hotseat. Den patchen som skal komme nå snart skal gjøre det bedre. Les her: Få hotseat/multiplayer på M2TW Du finner filen som heter medieval2.prefrenece der hvor du innstalerte spillet, så dobbelt klikker du på den og bytter ut: hotseat_autoresolve_battles = 0 hotseat_disable_console = 0 hotseat_disable_papal_elections = 0 hotseat_save_prefs = 1 hotseat_update_ai_camera = 0 hotseat_validate_diplomacy = 1 med: playable = true hotseat_turns = true hotseat_scroll = true hotseat_update_ai_camera = false hotseat_disable_papal_elections = false hotseat_autoresolve_battles = false hotseat_save_prefs = true hotseat_disable_console = false hotseat_validate_diplomacy = true så starter du en ny kampanje, og trykker på de landene som du vil være Hotseat'en er grei, og håper den blir bedre med den nye patchen som skal komme. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg forstår fortsatt ikke hva hotseat er? Lenke til kommentar
Perfect_being Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 da kan du eller flere spille på samma pc med flere forskjellige faksjoner, feks du og en kamerat er hos deg og speller m2tw, dere starter ny Grand campain og du er feks milan og han er scotland så¨spiller dere på tur Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kan det være morsom på TW? De fleste campain`s tar jo lang tid jo... Lenke til kommentar
Perfect_being Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hehe speller mest med brodern jeg da ;P han er her alltid så det går unna Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kan det være morsom på TW? De fleste campain`s tar jo lang tid jo... 8066813[/snapback] Forestill deg Heroes III, bare i Medieval. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kva skjer når to armeear frå dei som speler med kvarandre angrip kvarandre? Er det mulig? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kva skjer når to armeear frå dei som speler med kvarandre angrip kvarandre? Er det mulig? 8091362[/snapback] Autoresolve? Jeg ville ha vært alliance i hotseat jeg da, men. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Må man gjøre noe annerledes for å få spilt hot seat etter patchen som kom 4.mai? Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Åssen funker slagene i hot seat da? Kjipt hvis det må bli autoresolve da, forsvinner jo halve moroa. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Slagene mot boter vil mest sansynelig bli vanlige, men mot han du spiller med blir det mest sansynelig autoresolve.. Endret 24. mai 2007 av M.F. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Duh... Det blir jo splitscreen da! Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Er ikke sikker på om jeg er med på den der, Okstad. splitscreen som på en konsoll? når du spiller f.eks halo mot hverandre? noen som vet om det er mulig å f.eks koble 5 dataer sammen og spille samme campiaign, eller kan du like så godt koble 5 skjermer, tastatur og muser til en data? jeg syntes det høres fett ut, men du må ha ett døgn fri... Axl F Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Går det an å spille multiplayer campaign på to maskiner i stedet for hot seat? Synes hot seat er litt slitsomt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Går det an å spille multiplayer campaign på to maskiner i stedet for hot seat? Synes hot seat er litt slitsomt. 9025464[/snapback] Det går ikke... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Du finner filen som heter medieval2.prefrenece der hvor du innstalerte spillet, så dobbelt klikker du på den og bytter ut: 8059324[/snapback] Kan du forklare eksakt hvor den ligger? EDIT: fant det. Endret 8. juli 2007 av G_J_Caesar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå