Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner på jenter som griner/trenger trøst

Gjest ravilookalikeontheweb

Anbefalte innlegg

Jeg har valgt å være anomym med denne posten da jeg ellers er ganske aktiv på dette forumet.

Med jevne mellomrom blir jeg brukt som grinepute for diverse jenter jeg har kjent oppigjennom. Av en eller annen grunn blir jeg skikkelig kåt når det står på som verst med hylingen. Er det jeg som er helt unormal eller er det noen som har følt noe av det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normalt eller unormalt, så er det noe du tenner på, og seksualdrift er noe du ikke har videre mye kontroll over.

Kan være du liker det faktum at det virker som om de har smerter, altså at du er litt sadistisk..

Men jeg aner ikke. Om det er normalt kan jeg ikke svare på, men det er ikke farlig, bare du ikke begynner å skade jenter FOR å høre dem gråte.

Lenke til kommentar

de tre siste kjærestene mine har sagt de er den snille personen de noen gang har møtt så jeg håper det er en linje jeg aldri kommer til å krysse.

Lenke til kommentar

Vel, de er jo ganske 'nede' og sårbare når de kommer til deg og griner, og om du har dårlig selvtillit eller noe er det vel kanskje ikke så veldig unaturlig å tenke sånn - det trenger ikke å være noe sadistisk over det.

Du får tenke deg om og finne ut om det er grininga du tenner på, eller om det er om de er sårbare og lett mottakelige for saker og ting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...