Gå til innhold

Ny kategori: Forum aktiviteter?

Ønsker du en slik kategori  

193 stemmer

1. 1. Ønsker du en slik kategori

• Ja.
      150
    • Nei.
      31
    • Vet ikke/ingen formening.
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, gi fangene en egen øy framfor å sende dem til fengsel? Jeg er skeptisk, da jeg foretrekker at drittråder blir stengt, men å samle drittet på ett sted og la de holde på som de vil er kanskje ikke så dumt. Dette er litt som hasjbarene i Nederland, man vil ikke si at det de driver med er greit, men det er bedre at de gjør det et annet sted. ^^

Lenke til kommentar
På whinerz er det jo et forum som heter "Spam, lek og telletråder", blir dette noe lignende da?

8818894[/snapback]

Om forumet vårt begynner å ligne på Whinerz så frykter jeg at jeg må få meg et liv =/

8819381[/snapback]

Haha!

8820512[/snapback]

It's funny because it's true!

Lenke til kommentar
Hm, gi fangene en egen øy framfor å sende dem til fengsel? Jeg er skeptisk, da jeg foretrekker at drittråder blir stengt, men å samle drittet på ett sted og la de holde på som de vil er kanskje ikke så dumt. Dette er litt som hasjbarene i Nederland, man vil ikke si at det de driver med er greit, men det er bedre at de gjør det et annet sted. ^^

8776271[/snapback]

Med denne kommentaren så skyter deg selv i kneet!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Til informasjon så er styret delt i avgjørelsen. Saken er nevnt for ansvarlig redaktør og vi diskuterer for tiden hvordan vi skal løse "floken".

9076413[/snapback]

Jeg finner det svært snodig at ikke styret ser at dette åpenbart er en vinn-vinn situason. Enten om man liker slike tråder eller ei.

Kan jeg spørre om hva som er argumentene for å ikke opprette en slik kategori?

Men fint at du oppdaterer oss dotten.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...