Ponduss Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Hei, Jeg er i full sving med å ferdigstille versjon 2.0 av EBA-News og har mottatt mange tips underveis i prosessen. En av de nye funksjonene vil være template-muligheter, i form av ulike design man kan velge å aktivere. I den forbindelse hadde det vært fint å ha noen valgmuligheter på standardinstallasjonen. Dersom noen føler seg kallet til å lage designforslag til EBA-News som kan følge med som standard, hadde det med andre ord vært kult. Det er ingen betaling inne i bildet, men navn og lenke til en personlig nettside er en selvfølge. Det vil også komme en template-side på ebascripts.com hvor man også blir kreditert. Jeg må nesten forbeholde meg retten til å bestemme hvilke forslag som vil bli benyttet, men setter stor pris på tilbakemeldinger. Vær oppmerksom på at systemet ofte brukes i sammenheng med blogger eller nyhetssider, så oversiktlighet og brukervennlighet bør være i fokus, men farger og oppsett er helt fritt. Standardoppsett som brukes p.d.d.: Verdt å merke seg: -- designet må kunne skaleres uten problemer -- det går fint å bare lage en PSD-fil, kodingen og tilpasningen tar jeg meg av Spørsmål? Skyt! (også postet på Norsk Webforum) Endret 2. mars 2007 av Ponduss Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette høres slettes ikke så dumt ut! Når er planen å lasere 2.0 versjonen da? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette hørtes spennende ut! Kan jeg også lage en template til dette? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 hvordan er mulighetene for å legge til egne design? velge meny oppsett, nyhetsopsett osv Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Gabi Heinze: Umulig å si, men jeg kommer tilbake med mer informasjon når ting begynner å falle på plass. Andy-Pandy: Det var hele poenget. KillYou: Det vil naturligvis være mulig det òg. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tenkte meg det, men sånn...hvor skal jeg legge det ut og sånn når den er ferdig? Skal jeg sende PM til deg, med link til et sted hvor jeg har lastet den opp, eller? Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Som jeg skrev... -- det går fint å bare lage en PSD-fil, kodingen og tilpasningen tar jeg meg av Bare sleng det ut i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå