Robanjo Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg har et problem med min nye harddisk! (IBM 60 Gb) Den forrige sendte jeg inn til Multicom, jeg måtte få en ny en, fordi den var defekt... Nå har jeg problemer med å starte opp både XP og 2000! Jeg mangler en hal.dll fil. Det stod at jeg måtte ha den fila for å starte opp! Er det noen som har peiling på hva jeg skal gjøre??? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Når sluttet den å fungere da? Hvis du har installert OS, bør det vel ikke være noe feil med disken... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Du bruker noe som heter Internett, så finner du det du trenger. Kikk her. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hal er vel en del av ACPI. Sikker på at disken er konfigurert riktig i BIOS, så den finner hele? Ev. Sjekka disken for feil? Lenke til kommentar
Robanjo Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg har fått den fila.... Men jeg vet ikke åssen jeg får lagt den inn på maskina!!! Lenke til kommentar
Robanjo Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Den 2002-12-08 22:17 skrev Cerwell: Hal er vel en del av ACPI. Sikker på at disken er konfigurert riktig i BIOS, så den finner hele? Hva mener du med at disken er konfigureret riktig i BIOS? jeg er ikke så veldig god i BIOS-en Lenke til kommentar
abene Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Jeg mangler en hal.dll fil http://www.windows.no/win_hald.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå