Reeve Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Hei! I dag kom jeg over et helt ukjent problem i CS. Nemlig når jeg går på skrå (holder inne fremover og strafe til en av sidene) så går jeg VELDIG sakte til siden. Jeg går nesten bare rett frem, når jeg skal gå helt på skrå. Jeg vet ikke hvorfor dette problemet har oppstått. Jeg har ikke forandret på noen filer eller gjort noen forandringer i config. Jeg har også testet å RSe CS et utall ganger, jeg har restartet PCen uten hell, og jeg har tatt default config, også uten hell. Noen som kan hjelpe meg å fikse dette? EDIT: Jeg har også prøvd å binde de forskjellige funksjonene til andre taster, så jeg vet det ikke er noe gale med tastaturet. Endret 2. mars 2007 av christopher909 1 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er du på LAN spill du nå eller? Fordi da må du skrive inn noen kommandoer i Console.. Prøv å skriv inn sv_airaccelerate 10000 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Nei er ikke på LAN, og det gjelder alle servere. 1 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Prøv med sv_airaccelerate 100. Vil du ha det enda litt lettere, skriver du sv_gravity 700 eller sv_gravity 600. "Easy-mode", kaller jeg det.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 cl_forwardspeed er satt til 1000 fordi du har vært på en jalla server. sett til 400 og alt er i skjønneste orden. cl_forward og sidespeed skal være lik. Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Har du nylig byttet tastatur? Har hørt at en del tastatur fra Logitech sliter når en holder nede flere knapper samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå