Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fingre jenta?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ignorant_*

Ja, er vel ingen annen måte å si det på :S

Hva skal man passe på, hender, negler, henne...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvom det kommer et lite menneske ut av det hullet du skal holde på med så kan du ikke røske til akkurat som du vil. Ta det rolig og vær ekstremt forsiktig, se på ansikts uttrykket til jenta, hør på pusten hvis du ikke kan se ansiktet ^^

Men gjør det sånn så jenta kan føle seg trygg, da klarer ho å slappe av og ho kan nyte det.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Jente 19

Det er jo forskjellig fra jente til jente hva som oppleves behagelig, og det kan godt være at jenta du har vært med har likt det. Det er selvfølgelig like fullt mulig at jenta faker, ettersom dette desverre er noe veldig mange jenter gjør hvis det er noe de ikke liker, enten for å "få det overstått" eller for å tilfredsstille gutten, få ham til å føle han har gjort en god jobb.

Rådet mitt er å gå sakte frem og berøre hele området. Bruk gjerne hele hånden over kjønnet hennes først, i masserende bevegelser, da dette vil stimulere klitoris uten at du føler du famler eller jenta opplever det som for hardt i starten. Gjør som flere har sagt, og start med en finger. Er jenta tilstrekkelig våt kan du prøve med to, men hvis du kjenner det er trangt å få inn fingrene, er det bedre å ta en finger mindre. Vær også obs på at jenta kan ombestemme seg, og ikke nødvendigvis sier noe av den grunn. Jeg har merket selv at jeg kan ønske gutten skal bruke flere fingre, men hos gutter med store hender angrer jeg meg raskt. Igjen, kjenn hvor trangt det er å få dem inn. - Dersom jenta ønsker flere fingre er det ofte fordi hun ikke føler nok, men dette kommer heller av mangel på teknikk enn at fingrene ikke er tilstrekkelig store. Teknikk:

Det er stort sett riktig at en rask og hard inn-ut-bevegelse ikke er det mest ideelle for jenta. Gjør sakte bevegelser, gjerne med litt trykk. Du trenger ikke ta fingeren helt ut og helt inn hver gang, men bruk heller fingeren til å utforske veggene i skjeden, da særlig "taket" rett innenfor inngangen. Her vil du antagelig finne en klump med ruglete overflate, som de fleste jenter liker at du masserer eller trykker på (men ikke trykk for hardt i starten). Selv elsker jeg også å å bli massert på området hakket lenger inn, på en måte på baksiden av klumpen. Når du tar fingeren ut av jenta, kan du rett over skjedeinngangen finne et ruglete område som det også er godt å bli massert på, men igjen må du passe på at det ikke blir for hardt.

Håper dette hjalp :yes:

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

Tråden er ryddet.

Ett innlegg fikk stå, da det var et saklig og informerende innlegg.

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar

Ikke vær flau å spørre jenta om det er godt (spesielt ikke hvis det er første gang, er ikke veldig macho. Men da vet du at du gjør noe som hun liker). Har som regel opplevd at jenta sier ifra hvis hun vil ha mer enn 2 fingre inn og hvor fort det skal gå. Det er jenta som står i sentrum der og da. Og de vet best selv hva de liker.

Ellers så beskriver guest_jente_19 det mye bedre enn det jeg selv kan gjøre. ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...