Gå til innhold

Juiced 2 screens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maa faktisk si meg litt imponert. Ser jo ikkje daarlig ut dette nei,men denne gateracinga er liksom noe som har blitt slaatt i hjel av the fast and the furios filmene og ikkje minst de siste NFS spilla...

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ble veldig skuffa over 1'ern, og kommer nok ikke til å skaffe dette før jeg har prøvd det. Veldig enkelt å fikse noen fine bilder, men gameplayet er ikke nødvendigvis imponerende.

Og som nevnt over, så tror jeg folk trenger litt avkobling fra streetracing en stund nå. :)

Lenke til kommentar

Og som nevnt over, så tror jeg folk trenger litt avkobling fra streetracing en stund nå. :)

8060268[/snapback]

Hadde det denda vært så vel. NFS Carbon topper jo fremdeles listene overalt og vil vel gjøre det helt til det neste kommer. Har vel solgt 10 millioner+ allerede.

Jeg kan ikke fatte hva folk ser i disse spillene når de er så gjennomført dårlige, særlig Carbon var ekstremt ille.

Lenke til kommentar

8060268[/snapback]

Hadde det denda vært så vel. NFS Carbon topper jo fremdeles listene overalt og vil vel gjøre det helt til det neste kommer. Har vel solgt 10 millioner+ allerede.

Jeg kan ikke fatte hva folk ser i disse spillene når de er så gjennomført dårlige, særlig Carbon var ekstremt ille.

8060363[/snapback]

Har du kilde? Er ikke så inne i slike tall. Men som du nevner, så er Carbon ekstremt dårlig. Og den utviklingen har spillene begynt å få for lenge siden, så med mindre folk har gått helt fra vettet, så slutter de å kjøpe fordi det suger isteden for å kjøpe det på grunn av de forrige spillene var bra. Det går noen ganger, men ikke i all evighet.

Lenke til kommentar

8060268[/snapback]

8060363[/snapback]

Har du kilde? Er ikke så inne i slike tall. Men som du nevner, så er Carbon ekstremt dårlig. Og den utviklingen har spillene begynt å få for lenge siden, så med mindre folk har gått helt fra vettet, så slutter de å kjøpe fordi det suger isteden for å kjøpe det på grunn av de forrige spillene var bra. Det går noen ganger, men ikke i all evighet.

8060380[/snapback]

Ikke helt. Hørt at Most Wanted hadde solgt rundt 15 millioner tror jeg det var, så da tippet jeg Carbon var rundt der nå.

Her er forrige uke's liste fra Storbritannia f.eks.

- 1 FINAL FANTASY XII SQUARE ENIX SQUARE ENIX SQUARE ENIX EUROPE

- 2 CRACKDOWN REALTIME WORLDS MICROSOFT MICROSOFT

1 3 FIFA 07 EA CANADA EA SPORTS ELECTRONIC ARTS

3 4 PRO EVOLUTION SOCCER 6 KONAMI DIGITAL ENTERTAINMENT KONAMI KONAMI

2 5 NEED FOR SPEED: CARBON EA CANADA EA GAMES ELECTRONIC ARTS

6 6 THE SIMS 2: PETS MAXIS EA GAMES ELECTRONIC ARTS

9 7 NEW SUPER MARIO BROS. NINTENDO NINTENDO NINTENDO

4 8 SUPREME COMMANDER GAS POWERED GAMES THQ THQ

5 9 AVATAR: THE LEGEND OF AANG THQ STUDIO AUSTRALIA THQ THQ

10 10 LEGO STAR WARS II: THE ORIGINAL TRILOGY TRAVELLER'S TALES LUCASARTS LUCASARTS

Det ligger fremdeles på 5 plass, 2 plass forrige uke. NFS spillene ligger alltid på toppen året rundt.

Ireland:

1. Need for Speed: Carbon

2. FIFA 2007

3. New Super Mario Bros.

4. Cars

5. Pro Evolution Soccer 6

6. Grand Theft Auto: Liberty City Stories

7. Over the Hedge

8. Avatar: The Legend of Aang

9. Surpreme Commander

10. The Sims 2

1 plass der.

Og hvor lenge er det siden det kom ut ? Halvt år kanskje nå ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...