ragnar21 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Gameplay bilder også gitt. Ikke ofte man får det når bilspill vises frem for første gang. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 nice asfalt på det første. Ellers følte jeg ikke det var noe jeg ikke hadde sett før. Synes menyene oppe i venstre hjørne var litt skrikende og dominerende. Men det så da greit ut det. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Så absolutt pent ut det der, men ikke helt min type spill. En ting stakk imidlertid veldig ut; haken på fyren i første screenshot. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Wow, dette så ikke dårlig ut! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Rekk opp hånda de som skal ha dette spillet! Endret 2. mars 2007 av Amored Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Maa faktisk si meg litt imponert. Ser jo ikkje daarlig ut dette nei,men denne gateracinga er liksom noe som har blitt slaatt i hjel av the fast and the furios filmene og ikkje minst de siste NFS spilla... Endret 2. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, hadde det bare sett like bra ut i bevegelse, så... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det så faktisk sykt kult ut. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Bildene så bra ut, men på den videoen der så syns jeg så utrolig jalla ut.. Arcade anyone? Men, men. Kan jo sikkert være morro alikavel. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Rekk opp hånda de som skal ha dette spillet! 8058777[/snapback] Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ble veldig skuffa over 1'ern, og kommer nok ikke til å skaffe dette før jeg har prøvd det. Veldig enkelt å fikse noen fine bilder, men gameplayet er ikke nødvendigvis imponerende. Og som nevnt over, så tror jeg folk trenger litt avkobling fra streetracing en stund nå. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og som nevnt over, så tror jeg folk trenger litt avkobling fra streetracing en stund nå. 8060268[/snapback] Pøh-lsevev! :!: Lenke til kommentar
ragnar21 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Og som nevnt over, så tror jeg folk trenger litt avkobling fra streetracing en stund nå. 8060268[/snapback] Hadde det denda vært så vel. NFS Carbon topper jo fremdeles listene overalt og vil vel gjøre det helt til det neste kommer. Har vel solgt 10 millioner+ allerede. Jeg kan ikke fatte hva folk ser i disse spillene når de er så gjennomført dårlige, særlig Carbon var ekstremt ille. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og som nevnt over, så tror jeg folk trenger litt avkobling fra streetracing en stund nå. 8060268[/snapback] Hadde det denda vært så vel. NFS Carbon topper jo fremdeles listene overalt og vil vel gjøre det helt til det neste kommer. Har vel solgt 10 millioner+ allerede. Jeg kan ikke fatte hva folk ser i disse spillene når de er så gjennomført dårlige, særlig Carbon var ekstremt ille. 8060363[/snapback] Har du kilde? Er ikke så inne i slike tall. Men som du nevner, så er Carbon ekstremt dårlig. Og den utviklingen har spillene begynt å få for lenge siden, så med mindre folk har gått helt fra vettet, så slutter de å kjøpe fordi det suger isteden for å kjøpe det på grunn av de forrige spillene var bra. Det går noen ganger, men ikke i all evighet. Lenke til kommentar
ragnar21 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, hadde det bare sett like bra ut i bevegelse, så... 8060015[/snapback] Det der var jo horribelt. Og det er nok ikke 360 heller, men PS2. Grafikken er jo milevis bak disse bildene. Kan ihvertfall ikke skjønne annet. Lenke til kommentar
ragnar21 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Og som nevnt over, så tror jeg folk trenger litt avkobling fra streetracing en stund nå. 8060268[/snapback] Hadde det denda vært så vel. NFS Carbon topper jo fremdeles listene overalt og vil vel gjøre det helt til det neste kommer. Har vel solgt 10 millioner+ allerede. Jeg kan ikke fatte hva folk ser i disse spillene når de er så gjennomført dårlige, særlig Carbon var ekstremt ille. 8060363[/snapback] Har du kilde? Er ikke så inne i slike tall. Men som du nevner, så er Carbon ekstremt dårlig. Og den utviklingen har spillene begynt å få for lenge siden, så med mindre folk har gått helt fra vettet, så slutter de å kjøpe fordi det suger isteden for å kjøpe det på grunn av de forrige spillene var bra. Det går noen ganger, men ikke i all evighet. 8060380[/snapback] Ikke helt. Hørt at Most Wanted hadde solgt rundt 15 millioner tror jeg det var, så da tippet jeg Carbon var rundt der nå. Her er forrige uke's liste fra Storbritannia f.eks. - 1 FINAL FANTASY XII SQUARE ENIX SQUARE ENIX SQUARE ENIX EUROPE- 2 CRACKDOWN REALTIME WORLDS MICROSOFT MICROSOFT 1 3 FIFA 07 EA CANADA EA SPORTS ELECTRONIC ARTS 3 4 PRO EVOLUTION SOCCER 6 KONAMI DIGITAL ENTERTAINMENT KONAMI KONAMI 2 5 NEED FOR SPEED: CARBON EA CANADA EA GAMES ELECTRONIC ARTS 6 6 THE SIMS 2: PETS MAXIS EA GAMES ELECTRONIC ARTS 9 7 NEW SUPER MARIO BROS. NINTENDO NINTENDO NINTENDO 4 8 SUPREME COMMANDER GAS POWERED GAMES THQ THQ 5 9 AVATAR: THE LEGEND OF AANG THQ STUDIO AUSTRALIA THQ THQ 10 10 LEGO STAR WARS II: THE ORIGINAL TRILOGY TRAVELLER'S TALES LUCASARTS LUCASARTS Det ligger fremdeles på 5 plass, 2 plass forrige uke. NFS spillene ligger alltid på toppen året rundt. Ireland: 1. Need for Speed: Carbon 2. FIFA 2007 3. New Super Mario Bros. 4. Cars 5. Pro Evolution Soccer 6 6. Grand Theft Auto: Liberty City Stories 7. Over the Hedge 8. Avatar: The Legend of Aang 9. Surpreme Commander 10. The Sims 2 1 plass der. Og hvor lenge er det siden det kom ut ? Halvt år kanskje nå ? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 15 mill.?!? Er ikke det altfor mye? Gears har jo såvidt passert 3,2 og blir jo omtalt som et av tidenes raskestselgende spill... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 15 mill.?!? Er ikke det altfor mye? Gears har jo såvidt passert 3,2 og blir jo omtalt som et av tidenes raskestselgende spill... 8060744[/snapback] Men så har jo Most Wanted vært ute ganske mye lenger da. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det har vært ute lenger og er i tillegg multiplatform.. Sier seg nesten selv, tror neppe salgstallene til Most Wanted på X360 kan sammenligne seg med Gears of war sine salgstall Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det har vært ute lenger og er i tillegg multiplatform.. Sier seg nesten selv, tror neppe salgstallene til Most Wanted på X360 kan sammenligne seg med Gears of war sine salgstall 8060816[/snapback] Right you are :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå