Gå til innhold

Musikk: Rock/klassisk: Daniel - Canon Rock


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det i bakgrunnen er CD? Med eller uten gitar? Spilte du alene, eller spilte du sammen med gitaren som var på CD?

Hørtes iallefall veldig bra ut :)

Litt kjedelig at du satt nede på en stol å spilte, men er vanskelig å spille den stående så :cool:

8058802[/snapback]

 

Det er backing-tracken på cd, som er uten gitar, ja..

Vet.. litt kjedelig at jeg satt, men får ikke til å spille den stående..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bra spilt det der, litt feil her og der, har selv alltid hatt lyst til å spille gitar, men jeg har aldri klart det ordentlig.

 

De "skrikerungene" der var sinnsykt plagsome. Lyopptaket burde vert tatt ut av lydanlegget og ikke fra salen. Ihvertfall med sånne bråkefolk.

 

Hadde vert morro å sett en ordentlig uten bråk på, med bedre lydkvalitet. :thumbup:

Hvis du kunne fått lagt ut det hadde det vert bra. :thumbup:

Lenke til kommentar

Veldig bra :thumbup:

 

Eg kom faktisk på ideen om å spele canon på UKM då eg var crew på ukm no i år.

Mulig den er for oppbrukt til neste år, men eg får sjå.

Har litt lyst å spele nåke, men eg kjem ikkje på noko anna i og med at eg ikkje har band eller lignande....

 

Gjekk du vidare til fylkesmønstringa? landsmønstring?

Lenke til kommentar

Hei folkens! Takker for tilbakemeldinger! Sitter nå ,med en brekt høyrehånd, så det blir ikke no fylkesmønstring på meg=/ J**lig kjipt egentlig.. Var bodø jeg skulle til! Dere blir nokk nødt til å vente litt med den innspillingen noen uker! Den kommer når jeg har fått tatt av gipsen og trent opp armen igjen..

Jeg prøver meg nok på nytt til neste år! :)

Lenke til kommentar
Hei folkens! Takker for tilbakemeldinger! Sitter nå ,med en brekt høyrehånd, så det blir ikke no fylkesmønstring på meg=/ J**lig kjipt egentlig.. Var bodø jeg skulle til! Dere blir nokk nødt til å vente litt med den innspillingen noen uker! Den kommer når jeg har fått tatt av gipsen og trent opp armen igjen..

Jeg prøver meg nok på nytt til neste år! :)

8217947[/snapback]

Aotch. :thumbdown:

Men då treffest vi på landsmønstringa neste år då :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...