theda9el2k Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Gikk videre i ungdommens kulturmønstring med denne: http://www.youtube.com/watch?v=wEwcZs66TTI Ris og ros? Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det i bakgrunnen er CD? Med eller uten gitar? Spilte du alene, eller spilte du sammen med gitaren som var på CD? Hørtes iallefall veldig bra ut Litt kjedelig at du satt nede på en stol å spilte, men er vanskelig å spille den stående så Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Det i bakgrunnen er CD? Med eller uten gitar? Spilte du alene, eller spilte du sammen med gitaren som var på CD?Hørtes iallefall veldig bra ut Litt kjedelig at du satt nede på en stol å spilte, men er vanskelig å spille den stående så 8058802[/snapback] Det er backing-tracken på cd, som er uten gitar, ja.. Vet.. litt kjedelig at jeg satt, men får ikke til å spille den stående.. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hadde vært moro å hørt denne i bedre kvalitet? Bare å spille inn og legge ut, uten komprimering vel og merke! flac kanskje? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hadde vært bedre om alle idiotene som satt og hylte hele tiden hadde vært stille. Bra spilt Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Flott spilling! (opptaket er jo så som så, men det spillingen er flott!) Virker til at du hadde god "ro" og kontroll over sangen, selv om det var en og annen unote innimellom. Alder og alt tatt i betrakningen er jeg superimponert! :thumbsup: Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kjempebra! Nesten feilfritt, og bortimot på høyde med JerryC! Stå på! Hvor gammel er du? Er vel 13-20 år for å være med på ukm , så du har en lovende gitarkarriere foran deg! Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Synes det var meget godt spilt. En og annen feil inni der, men herregud, det er en vanskelig sang å huske! Knallbra! Lenke til kommentar
estimate Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hehe, morro ditta. Men hylingen fra publikum, *grøss* Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 For vår skyld, steng kjeften på de fjortisene som står å hyler.. Eller så kan du jo legge ut en video til av deg selv, alene, uten slike hylefolk! Så får vi kanskje hørt det du spiller også? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Bra spilt det der, litt feil her og der, har selv alltid hatt lyst til å spille gitar, men jeg har aldri klart det ordentlig. De "skrikerungene" der var sinnsykt plagsome. Lyopptaket burde vert tatt ut av lydanlegget og ikke fra salen. Ihvertfall med sånne bråkefolk. Hadde vert morro å sett en ordentlig uten bråk på, med bedre lydkvalitet. Hvis du kunne fått lagt ut det hadde det vert bra. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvilken fylkesmønstring skal du til nå? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) skulle likt å høre den i bedre kvalitet og uten de fjortissene som skriker i bakgrunn. Endret 16. mars 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Veldig bra Eg kom faktisk på ideen om å spele canon på UKM då eg var crew på ukm no i år. Mulig den er for oppbrukt til neste år, men eg får sjå. Har litt lyst å spele nåke, men eg kjem ikkje på noko anna i og med at eg ikkje har band eller lignande.... Gjekk du vidare til fylkesmønstringa? landsmønstring? Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hei folkens! Takker for tilbakemeldinger! Sitter nå ,med en brekt høyrehånd, så det blir ikke no fylkesmønstring på meg=/ J**lig kjipt egentlig.. Var bodø jeg skulle til! Dere blir nokk nødt til å vente litt med den innspillingen noen uker! Den kommer når jeg har fått tatt av gipsen og trent opp armen igjen.. Jeg prøver meg nok på nytt til neste år! Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Nei!? F**n det var synd.. Men ja, du får prøve deg igjen til neste år, for med det der kommer du langt! Hvordan knekte du armen forresten? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei folkens! Takker for tilbakemeldinger! Sitter nå ,med en brekt høyrehånd, så det blir ikke no fylkesmønstring på meg=/ J**lig kjipt egentlig.. Var bodø jeg skulle til! Dere blir nokk nødt til å vente litt med den innspillingen noen uker! Den kommer når jeg har fått tatt av gipsen og trent opp armen igjen..Jeg prøver meg nok på nytt til neste år! 8217947[/snapback] Aotch. Men då treffest vi på landsmønstringa neste år då Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Gud så irriterende med den hylinga! Trodde jeg skulle slå til skjermen! Men jævlig bra spilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå