Gå til innhold

hvem har den beste pizzaen..?


Anbefalte innlegg

Peppes har noen sinnsykt gode pizzaer så må nok velge dem. har desverre ikke spist noe særlig av det fra dollys, men da fordi nærmeste dolly er 2 timer unna.

 

ellers så har den lokale kebbabsjappa noen veldig gode pizzaer. det har blitt funnet noe tvilsomt innhold i dem, men de smaker godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hells Kitchen i Møllergata ved Youngstorget i Oslo har den beste pizzaen jeg har smakt.

(Jeg har spist pizza på flere steder i Italia)

 

Av de større Pizza-kjedene i Norge heller jeg mot Peppes. De har dog en lei tendens til å ikke steke pizzaen godt nok, men når de får det til blir det som regelt meget bra. Feilprosenten virker vesentlig mindre ved spising på selve restauranten enn ved hjemkjøring. Heavy Heaven er fin Pizza, og rømmedressingen er nydelig de få gangene den er tykk nok.

 

Må si at jeg ikke har spist så altfor mye på Dolly, men de gangene jeg har spist der har blitt særdeles skuffet over mengden fyll (på pizzaen altså, øhø)

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Stabburet såklart!

 

Har ikke smakt skikkelig god pizza på noen utesteder på evigheter. Min uflaks, eller er det generelt dårligere matlaging der ute? Konsistens, smak, temperatur mm. er aldri perfekt, bare serveringsdamene. Noen som kan tipse om en sjappe hvor dem vet å servere pizzaen når den er i sin prime time? Akershus helst :)

8061300[/snapback]

 

 

Kjøp en pizza på RP som ligger på løvenstad. BEST AV ALT :love::love::love:

Lenke til kommentar
Kebabpizza på Mega i Haugesund. :love:

8076252[/snapback]

den e sykt god.. iallefall når du e full.. hehe.. der og har dei god man-juice.. :p

mega pizza e vel den plassen e by'n som har det rykte på seg at dei lage hvitløksdressing av litt .. ja.. spessielle ingredienser..

Endret av toazty
Lenke til kommentar

mega pizza i haugesund har faktisk ein kebab pizza med pommes og salat åppå... ser ut som et helvete når du har drassa den med deg i taxien på vei him ein lørdags kveld , når du endelig kommer hjem og åpner den, ser det rett og slett ut som noen har spydd opp ein pizza , men... når det er sagt såer den jævli god...

Lenke til kommentar
mega pizza i haugesund har faktisk ein kebab pizza med pommes og salat åppå... ser ut som et helvete når du har drassa den med deg i taxien på vei him ein lørdags kveld , når du endelig kommer hjem og åpner den, ser det rett og slett ut som noen har spydd opp ein pizza , men... når det er sagt såer den jævli god...

8089799[/snapback]

Eg smakte den for eit par helgar sidan og vart ikkje så frykteleg imponert, no er ikkje eg noko stor kebabfan heller. Føretrekk pizza og hamburger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...