toazty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) vi sitter en vennegjeng her og ALLE 5 har forskjellig meining om hvem som har best pizza.. egon, dolly, mama rosa (sauda), peppes, pizzabakeren, ..etter min mening har pizzabakeren best pizza.. syns di har best rømmadressing også.. noen som har noen favoritt pizza restauranter? EDIT : ny favoritt pizza , kebabpizza med Man-Juice(rømmedressing) hos mamaRosa Sauda Endret 2. mars 2007 av toazty Lenke til kommentar
veitch Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 vi sitter en vennegjeng her og ALLE 5 har forskjellig meining om hvem som har best pizza.. egon, dolly, peppes, bizzabakeren, ..etter min mening har pizzabakeren best pizza.. syns di har best rømmadressing også.. noen som har noen favoritt pizza restauranter? 8058213[/snapback] Peppes dolly det er 50 - 50 Begge er gode på kvar sin måte Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dolly vinner hos meg, Det har noe med at det bare er de som har den digge pizzan med parmaskinke, tomat, og Ruccolasalat. Ingen over, Ingen ved siden. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vil si dolly er best, men i forhold til pris så er pizzabakeren best. Noen som har vært på dolly å smakt den nye "thai thai" ? Den er direkte _NYDELIG_ noe av det beste pizza jeg noen gang har smakt! Lenke til kommentar
Camsen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Peppes, helt klart.. Syns pizzabunnen til Dolly er litt rar.. Endret 2. mars 2007 av Camsen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Peppes er best. Depper Love! Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Peppes og Dolly ligger langt over Pizzabakeren kvalitetsmessig da, men det er jo en del billigere. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 peppes og dolley deler førsteplassen, så kommer Pizzabakeren. Pizzabakeren går jeg lei av i lengden, og smaken er ikke å legge i kjøleskapet til neste dag. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg må nesten svar pizzabakeren, da leiligheten min er plassert rett over en sånn sjappe. Kan høre dem prate under her nå *dunk x3=skinkepizza med ekstra ost og rømmedressing* Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 åhhh... lucky bastard... hadde spist pizza 3 ganger hver dag, hadde jeg hatt leilighet rett over en slik sjappe... men jeg har en ny pizzafavoritt : kebab pizza med "man-juice" (rømmedressing) hos Mama Rosa i Sauda... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Syns Peppes er godt. Ville kanskje svart 50/50 Peppes/Sjøloftet, men når det ikke var et alternativ så tar jeg Peppes. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Peppes er helt klart den beste pizzarestauranten, både når det gjelder bunn og fyll. 1 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Stabburet såklart! Har ikke smakt skikkelig god pizza på noen utesteder på evigheter. Min uflaks, eller er det generelt dårligere matlaging der ute? Konsistens, smak, temperatur mm. er aldri perfekt, bare serveringsdamene. Noen som kan tipse om en sjappe hvor dem vet å servere pizzaen når den er i sin prime time? Akershus helst Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vil gi peppes og pizzabakeren min delte førsteplass. Dolly får nøye seg med andreplass. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Den eneste pizzaen jeg spiser er fra pizzafyren som baker sine egne nede i veien her. Ekte italienske pizzaer. Alt annet er jeg møkka lei av. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Peppes er best. Depper Love! 8060263[/snapback] Han sa det! :] Lenke til kommentar
veitch Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Rimi! Grandiosa! Den koster 26,- på Rimi! Klart billigast Enkelt og greitt! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Pasta Sentral (a.k.a Pastasentralen) har fantastisk pizza, dyr er den heller ikke. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 vi sitter en vennegjeng her og ALLE 5 har forskjellig meining om hvem som har best pizza.. egon, dolly, mama rosa (sauda), peppes, pizzabakeren, ..etter min mening har pizzabakeren best pizza.. syns di har best rømmadressing også.. noen som har noen favoritt pizza restauranter? EDIT : ny favoritt pizza , kebabpizza med Man-Juice(rømmedressing) hos mamaRosa Sauda 8058213[/snapback] Haha. Hadde aldri turt å spise en pizza som inneholdt moe man har kalt "man juice" . Du er modig. Min favoritt pizza er Pepperoni Lover's pizza fra Pizza Hut. Synd de har gitt opp norge mer eller mindre, men spiser alltid den hvis jeg er i et land hvor pizza hut har restauranter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå