Gå til innhold

Superman Returns til GBA tar en rar vending(bilde)

Anbefalte innlegg

Jeg klikket litt rundt på gamespot og der stod det superman returns til GBA. men bildene passet ikke helt inn. Så jeg klikket mer og kom frem til dette. Å jeg må si at grafikken har fått seg en kraftig opdatering siden de bildene som er postet lenger nede av spillet. Men jeg er litt usikker på retningen spillet tar. Superman som motorsyklist. Føles litt feil :p

post-52247-1172792298_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg nesten må kjøpe meg en GBA og selge PSP'n min! Leverer jo mye bedre grafikk til en veldig mye billigere penge! Rart nintendo ikke har gått frem og fått vist dette bedre... :hmm:

Supermann på motorsykkel kan forresten bli en bra greie.. Punktere dekk med lasersyn! :w00t:

Lenke til kommentar
Tror jeg nesten må kjøpe meg en GBA og selge PSP'n min! Leverer jo mye bedre grafikk til en veldig mye billigere penge! Rart nintendo ikke har gått frem og fått vist dette bedre...  :hmm:

Supermann på motorsykkel kan forresten bli en bra greie.. Punktere dekk med lasersyn!  :w00t:

8058700[/snapback]

mulig det. Men hvorfor sabotere andre. Når du bare kan holde rundt sykkelen og fly inn i mål. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...