Bromlexl Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg klikket litt rundt på gamespot og der stod det superman returns til GBA. men bildene passet ikke helt inn. Så jeg klikket mer og kom frem til dette. Å jeg må si at grafikken har fått seg en kraftig opdatering siden de bildene som er postet lenger nede av spillet. Men jeg er litt usikker på retningen spillet tar. Superman som motorsyklist. Føles litt feil Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Haha, godt gjort det der. :!: Btw, hvilke Season 6 er det du ser på? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nice det. Må få fatt i det selv, utrolig morsom serie. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 BURN! Men ja. On topic så var det ganske rart å komme på gamespot og se de bildene. Må si de har fått utnytte grafikken til GBA ganske bra. Ser jo bedre ut en PSP Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tror jeg nesten må kjøpe meg en GBA og selge PSP'n min! Leverer jo mye bedre grafikk til en veldig mye billigere penge! Rart nintendo ikke har gått frem og fått vist dette bedre... Supermann på motorsykkel kan forresten bli en bra greie.. Punktere dekk med lasersyn! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Tror jeg nesten må kjøpe meg en GBA og selge PSP'n min! Leverer jo mye bedre grafikk til en veldig mye billigere penge! Rart nintendo ikke har gått frem og fått vist dette bedre... Supermann på motorsykkel kan forresten bli en bra greie.. Punktere dekk med lasersyn! 8058700[/snapback] mulig det. Men hvorfor sabotere andre. Når du bare kan holde rundt sykkelen og fly inn i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå