Hagr Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva er ditt værste mareritt? Det må være noe du har drømt i søvne selvfølgelig. Jeg kan jo starte selv da. Mitt værste mareritt er noe jeg drømte for noen måneder siden, og det handler om at min mor ble utrolig sint på meg og tømte 1,5l cola rett ned i pcen min. Høres kanskje ikke ille ut, men det var helt for jævlig! våknet opp med tårer i øya da og sendte en to siders hat-melding til modern, for jeg var sikker på at det faktisk hadde skjedd... Få høre noen skikkelige mareritt med reaksjoner her nå Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Drømte en gang at jeg våknet opp på ett sykehus, så fortalte de meg at jeg hadde ligget i koma i 1 år etter en bilulykke der hele familien unntatt meg døde. Freaket helt ut, og våknet heldigvis relativt fort. Meget creepy, siden jeg våknet var jeg sikker på at det ikke var en drøm. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Husker en gan jeg drømte at jeg satt i senga og så ut vinduet. Så hørte jeg en ekkel dunkelyd som kom nermere og nærmere(vet ikke hvordan det skrives:P) Så så jeg at et slags merkelig monster kom hoppende mot meg fra fjellene. Til slutt var det kommet like utenfor vinduet mitt og plutselig så jeg ansiktet stikke opp fra vinduet. Da våknet jeg heldigvis. Turte ikke legge meg igjen etterpå, av redsel for å fortsette på drømmen min. Endret 1. mars 2007 av Nellemann Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Så film lamme brodern da jeg var sån 4-5 år. De levende døde 2. Kan enda huske "crosser" scenen fra den filmen, så har nokk hatt en del mareritt om det oppigjennom årene btw, er 17 år, og har aldri sett filmen siden Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Drømte flere ganger (da jeg var liten) at jeg sto på et gigantisk biljard-bord med sånn grønt cover, og med det første var det ingenting på bordet. Etterhvert blir det plutselig rotete på bordet, og jeg ser en mann i lilla kappe med lang krage stå med ryggen til. Så våkner jeg. Skjønner ikke hvorfor, men jeg husker å ha drømt dette mange ganger, og det var ikke behagelig. Har få, men ganske rare drømmer. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Drømte at eg knivstakk ein kompis i halsen her om dagen. Skummelt verkeleg drøm. Holdt på å gå i sjokk når eg innsåg kva eg hadde gjort og greier. Begynte å gå bakover med blod på hendene og ting begynte å bli tåkete og tankane gikk over tusen ting samtidig. Sjukt. Godt å våkne fra den, ja... Sjølv om det faen meg tok si tid. Mest verkelege marerittet eg har hatt. *Brr* Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det var et par år siden. Jeg drømte at Spania (faktisk) invanderte Norge med store flyraid. Hus etter hus ble bombet, og mitt ble heller ikke spart. Det var en forferdelig følelse å se hele familien din bli knust under store betongsteiner når du ikke kan gjøre noe som helst. Jeg våknet opp, og måtte springe fra rom til rom for å sjekke om alle levde. Aldri vært så redd i hele mitt liv! Lenke til kommentar
hds Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Når jeg var liten drømte jeg at en t-rex jaga meg og så kom jeg til en fjellkant. Dinosauren tar ikke å eter meg, neida han tar frem en gigantisk stein som han kaster på meg idet jeg våkner. Hadde denne 3-4 ganger. Kan også fortelle en litt triviligere drøm jeg hadde. Det hele starter helt uskyldig med at jeg hører isbilen, og starter å løpe etter den. Til slutt så havner jeg på en liten bro(en som er like i nærheten av hvor jeg bor.) Isbilen kommer under og jeg hopper etter den. Idet jeg hopper roper jeg ut "Supermann!" faller til bakken og våkner. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Drømte en gang at jeg ble jaget gjennom noen mørke ganger sammen med ei jente, husker ikke hvem, av en mann med i svart med kniv. Etterhvert tok mannen oss igjen, det er jo greit nok. Det som virkelig var ille var at mannen tok jenta og stakk kniven gjennom hodet på henne, deretter dro han kniven sakte, sakte nedover slik at hode ble delt i to. Dette høres kanskje ikke så ille ut, men hele scenen var og står for meg den dag i dag som så livaktig at jeg blir regelrett kvalm og skjelven av å tenke på det. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Senest i natt drømte jeg at bruttern helte melk i routeren.. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hadde faktisk en grusom drøm i natt. Drømte at jeg våknet i min egen seng og rullet på gulvet. Jeg så opp i sengen og så en god veninne ligge der å sove. Jeg tenkte bare "ahh.. hva i huleste gjør hun i min seng?" (ikke at det var så jævlig akkurat). Så hører jeg en bil stoppe utenfor vinduet, jeg ser ut vinduet og observerer en svart Volvo og en skikkelse som kommer gående mot vinduet. Veninnen min sier "kom nå og legg deg kjære" og jeg gjør så. Livredd for hva som er utenfor vinduet. Plutselig så våkner jeg. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er vel de klassiske drømmene som jeg har hatt siden jeg var 4-5 år gammel om at jeg er inne i en mørkegrønn verden og jeg treffer på en gammel heks som bor i ett tre (ja, inne i det). Så prøver ho å ta tak i meg for å kaste meg oppi en kjele, men jeg kommer meg ut. Så kommer det masse kjemper som jeg bare ser føttene på, de er sykt store, og de knuser meg. Så våkner jeg. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Michael Jackson.. En skyskraper... Jeg løper på siden av skyskraperen. Jeg løper i gangene i panikk. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hadde et mareritt om at diskusjon.no var nedlagt..... men fra spøk til alvor så har jeg faktisk aldri hatt noen ordentlige mareritt, eller har jo drømt ekle hendelser der jeg skulle ønske jeg ikke skulle ha opplevd, men ikke noe sånt überskummelt. Da husker jeg det hvertfall ikke Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Noen har sikkert hørt det før. Det værste marerittet jeg kan huske handlet om at morra mi kom på døra mi. Jeg nektet henne å komme inn, hun begynnte å skrike og hyle. Så kom kattene mine til døra for de ville inn. Da tok morra mi opp den største katten og flådde han levende så blodet spruta og hun smørte masse utover døra, før hun begynte på katt nummer to. Når jeg våknet var jeg helt gjennomsvett og jeg løp ut for å sjekke tilstanden ute, for jeg var 100% sikker på at dette hadde skjedd. Sov ikke et sekund på fire dager etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå