StupidNick Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tatt ved Vikasenteret i Oslo. Brukte et Sigma 10-20mm objektiv. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Forgrunnen og bildet generelt ble for mørkt for meg... Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Gjorde det raskt litt lysere i photoshop, og syns bildet ble mye bedre. Dritfet vinkel og himmel. Likte bildet veldig godt Håper ikke du hater meg nå. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Likte 'originalen' mye bedre. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Likte 'originalen' mye bedre. 8061740[/snapback] jeg også Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Syntes orginalen hadde et dystert preg over seg, men det er noe lite som ødelegger. Motivet hadde alt for mye som gjør det mindre skummelt, som feks plakatene, det ødelegger. Og det mørke partiet i front, som kanskje ble for mørkt. Ellers er det litt annenledes enn hva jeg har sett før, og det er et bra bilde. Tviler på at jeg kunne gjort det noe bedre selv. Lenke til kommentar
pheelfresh Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dette mener jeg at jeg har sett på deviantART. Flott perspektiv og vinkel. Originalen er desidert best synes jeg med det mørke litt surrealistiske preget. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Dette mener jeg at jeg har sett på deviantART. Flott perspektiv og vinkel. Originalen er desidert best synes jeg med det mørke litt surrealistiske preget. 8089930[/snapback] Ja jeg har lagt det ut på dA og -- Takker for all kritikk (: Originalbildet ligger her Endret 14. mars 2007 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå