Swayne Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 kan ikke være at dere må oppdatere "biosen" på musa? min g5 kan jeg oppdatere denne på, og jeg slet veldig med at musa ikke reagerte på forskjellige overflater og at den bestemte seg for ikke å reagere på museklikk. Er klar over at dette ikke er samme problemene, men kan være at det er "biosen" i musa som trenger en oppdatering. 8605617[/snapback] Hvordan oppdaterer du biosen i musa? Det har jeg ikke hørt om før.... Har jo lastet ned de siste oppdateringer fra Logitech, men det er ikke ofte det kommer nye der...Mener du noe annet da? Lenke til kommentar
olekrst Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg tenkte bare jeg kunne fortelle at jeg har hatt akkurat samme problemet som dere andre beskriver med min G7. Musen (eller pekeren) hang seg og tok ofte opp mot ett minutt før den ble aktiv igjen. Begynte å skje gradvis mer for noen måneder siden. Eneste "fiks" jeg klarte å finne var å trykke en tast på keyboardet når musepekeren hang seg, det fikk som regel aktivert den igjen. Hadde kjøpt musen på PSdata. Kontaktet dem og fortalte om problemet - de var veldig forståelsesfulle og sa det var et kjent problem med G7 serien. Var bare å sende inn så skulle jeg få ny. Ba om å få en G5 2007 utgave i stedet for... har mistet litt troen på trådløse mus. Den nye musen kom i dag, funker fint. Til dere som vurderer å kjøpe en G7 : styr unna! Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg hadde helt glemt å skrive i denne tråden. Jeg har nå fått byttet min G7 til en kablet G5. Denne har fungert 100% fra dag en og har ikke hatt noen problemer med den. Da vil jeg også komme med følgende anbefaling til alle de som tenker på å kjøpe G7: Styr unna, men mindre du tar sjansen at du får en fungerende mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå