tidus2k4 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Herregud. Hvis dette ryktet (om Mii's og Achivements) er sant, så har Sony sunket enda lavere i min bok. De kopierer jo skamløst! En ting er at de har six-axis og et xbl (dårligere versjon da), men Mii'ene til Nintendo må de da la være i fred. Det er vel egentlig ikke noe mer stjålet fra wii enn xbox live i såfall. Ser ut til å få en avatar, som bruker i forums, games, online communities av alle mulige typer. Med "xbox live sine archievments" og et eget showroom for å vise frem trofeer. Høres ut som en god ide, men ser for min del ut som de stjeler mer av ms enn av nintendo. Men det virker som om alle som skriver vil vinkle det som en ny nintendo rip-off. Er tydeligvis inn å skrive shit om sony om dagen Endret 2. mars 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dei fortjen jo den pressa dei sjølv legg opp til då tidus. Dei kunne vel stort sett berre kjøpt ei lisens og to til XBL -- og fått det lagt opp på PS3. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dei kunne vel stort sett berre kjøpt ei lisens og to til XBL -- og fått det lagt opp på PS3. Det er omtrent som å be ms inkludere google search i IE7, det kommer aldri til å skje Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Skal man lage en online del uten å låne deler fra andre blir det meget vanskelig. Nesten som å skulle lage bil men man kan ikke låne hjulet. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tja.. Jeg vet ikke.. Kotaku er kjent for å lage falske nyheter (derfor det ikke er lov å linke til artikler der på neogaf-forumet, f.eks). Men jeg må si når jeg leste om det (ironisk nok etter å ha lest uttdrag på NeoGAF, hvor linken er 'banned site - www.k*taku.com'). Så må jeg si at det første som slo meg var 'spillet' med kaninen i huset som bare er tilgjengelig på det japanske PSN, fikk ett slikt trophy-room, og du deretter kunne sjekke trophy-room'ene til vennen på vennelisten. Vet ikke om noen andre har sett det spillet med kaninen som hopper rundt i ett hus med kjøkken og stue, og kunne se på TV og lignende, tror oversettelsen på spillet var 'My house', og det gikk rykter om at han skulle kunne se nyheter ang spill o.l. på TV'n.. Hørte aldri noe mere om det.. Men når jeg leste dette, syntes jeg det var en god ide, at han kunne få trofeer for de spillene han hadde rundet storylinen til, f.eks. Håper ikke at det blir så mye som på Live, med en entitlement for 30 ganger drept, og en for ditt, og en for datt.. Men tror ikke det blir noe av, fordi at det spillet ble ikke lagd av Sony tror jeg.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er vel ikke akkurat noen stor tvil om hvor Sony har hentet inspirasjonen til dette fra, men det kan bli en artig funksjon. Og til saken; jeg må bare le.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Herregud. Hvis dette ryktet (om Mii's og Achivements) er sant, så har Sony sunket enda lavere i min bok. De kopierer jo skamløst! En ting er at de har six-axis og et xbl (dårligere versjon da), men Mii'ene til Nintendo må de da la være i fred. 8059054[/snapback] I enhver bransje så kopierer alle fra alle. Det er snakk om å ta det beste fra hver del av bransjen for å holde seg "ahead" Er formen på kontrollene "tilfeldige" og var rumble eksklusivt? Tingen er at de fleste vil gjøre det meste for å ikke henge bak. Å her er situasjonen for sony. De henter ikke inspirasjon fra andre og bygger sitt eget system. Folk klager på det er dårlig å at det har lite i spillverden å gjøre. De hører på kritikken å prøver å endre på dette med å utbedre det på de punktene publikum klager. De blir beskyldt får å kopiere og stjele. Så synes denne kopieringsdebatten bør legges på is. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dei kunne vel stort sett berre kjøpt ei lisens og to til XBL -- og fått det lagt opp på PS3. Det er omtrent som å be ms inkludere google search i IE7, det kommer aldri til å skje 8059333[/snapback] Sånn offtopic, i IE7 lar ms deg velge hvilken søkemotor du vil ha oppe i høyre hjørnet, f.eks google. Så da får vi vel se xbl til ps3 da eller? Og bra at sony prøver å fikse "live" nettet sitt, da dette ikke har vært mye å skryte av til nå. (ut fra hva jeg har lest av tester mm) Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Er tydeligvis inn å skrive shit om sony om dagen Alle parter er nok veldig flinke til den der. :!: Endret 2. mars 2007 av Tiidus Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg sier: Kopier det dere klarer, Sony! Så lenge PS3 fungerer fint, og har alle nyttige og ikke nyttige funksjoner, så gir jeg blæm i hvor det kommer fra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå