Keltern Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dette er f**n så godt! Men da lurer jeg på om dere kommer på noe som slår en god gulerot og kald holiday dip..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er en egen mat og drikke-kategori her på forumet og da har denne dessverre intet å gjøre i OT-baren Posten flyttes. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Åja, tenkte dette var off-topic nok til å fungere i OT, men takker for at du flytta til et forum jeg ikke fant! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 gulrot og dip.. so 80's .... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Cola og sjokolade og noe så salt at en får litt vondt når en spiser det Evt. Agurk og holidaydip, om vi skal holde oss litt småsunne ^^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 agurk og holiday Gulrot og Holiday Kålerabi og holiday og sist men ikke minst: Selleri og holiday! Den slår dem alle. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Alt MrLee sa, pluss blomkål. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 trodde folk va ferdige med sånn type snacks... prøv heller en nymotens cola og chips Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 tortillas with cheese and guacamole.. NAM Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Jeg er fan av chips, og da kanskje spesielt tortilla og en annen type som jeg ikke kommer på navnet på (lita beige pakke med smårifla, firkanta, veldig sprøe chips).. Men jeg synes likevel ikke at dette smaker like godt som gode, søte gulerøtter og nyrørt, kald holiday! Prøvde forresten Grain, av typen sourcream and union (eller noe sånt)! Likte den iaff, ble positivt overrasket! Endret 2. mars 2007 av Keltern Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har brukt stangselleri noen ganger til Holliday dipp. Godt og forskjellig fra gulrot. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Alt slår gulrot med holliday dip... Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hva er holiday dip? Er det en ferdig dip mix eller hva? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Pose med dip du må blande ut med rømme.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Keltern: jeg tror du tenker på snack chips (finnes en egen tråd for den her). Er enig med alle ang grønnsaker og holiday, BORTSETT fra gulrot. Alt annet er konge. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 trodde folk va ferdige med sånn type snacks... prøv heller en nymotens cola og chips 8057941[/snapback] Ferdig med det? Mye sunnere enn chips og cola, og nydelig godt. Hvorfor gi opp noe saant? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Keltern: jeg tror du tenker på snack chips (finnes en egen tråd for den her). Er enig med alle ang grønnsaker og holiday, BORTSETT fra gulrot. Alt annet er konge. 8066095[/snapback] Snack Chips er det vel det heter ja! Men liker du ikke gulerot altså? Synes det er digg jeg, men søte gode gulerøtter og den salte dip'en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå