SirAnderz Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Mazda 323 -86 mod -XX hk husker ikke mer i farta :/ styling : frontspoiler , lager selv , underbygging bakspoiler , lager selv , underbygging sideskjørt , lager selv , underbygging har laget mer , kommer bilde når det er ferdig da lager jeg en post:) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 18:13, skrev Kjetil Lura:Er det katalysatoren du mener sir. Hva gjør du med det problemet når du skal inn til EU kontrollen? Låner en katalysator og smeller den under for en dag:D Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Bil: Mazda 626, GLX, 2.0i (type sedan) Årsmodell: 1990 HK: 66KW (90hk, turtallsperre 6500RPM) 0-100: vet ikke, men klarer AKKURAT 100km/t på 2.gir 0-200: klarer ikke. 185km/t på 4.gir. 175km/t på 5. gir!(sperrer på 4500RPM..snodig) gjort med den: - Stereoanlegg for ca 12 000,- - Politiradio, UBC 760XLT - Laser/radarvarsler - Rullgardin i bakruta - sotet baklys - Montert på tåkelys - Lakket grillen i samme farge som bilen - Senket 40mm - Streamer i frontruta ("phoenix gold") - Røsket av hengerfeste Planer: - få på noen større felger - sote siderutene bak..(maybe...) - No skikkelig stive dempere (komfort trengs ikke så lenge den henger som juling) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Bil : Toyota yaris linasol 1.0 autoclutsh. Årsmoddel :1999 KM : Nesten 40000 Hk : ca70 Vekt : Har ikke anelse, Men ca 800-900kg 0-100 : Har ikke anelse? Har heller ingen betydnig. 0-200 : Er helt umulig å nå så høyt. Gjort med den: Ingenting, Den er orginal og det skal den være? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Chevrolet camaro 70.5 modell :smile: Motor: Chevrolet 350 med bra kam,topper osv Effekt: 470-500 hester Gir: veldig lav giret kasse(spinner vilt med en 160 hesters 305 i 80 km/t!!!) Aks 0-100: 4sek :smile: Bløt fjæring bak slik at den trøkker seg ned i ræva og fyker fram som et olja lyn! Bilen er veldig god å kjøre pga. nye dempere,fjærer ++ Kul bil (etter min mening) Den er en original SS med to svarte striper over det gule pansere! og original SS Spoiler bak! Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg kjører en diesel-Golf! -HK: 110 (måler oftest 106 eller 107hk) -Vekt: 1165kg -Motortype: 1,9 liter AFN TDI -Hva du har gjort: Senket med Eibach fjærer og Bilstein dempere og 205/40/17 Dunlop SP9000. Blaupunkt San Jose mp3/wma spiller, JBL 4x60rms forsterker på et par JBL GTO 16cm komponentsett og en MDS Fanatic 12". -Max km/t: 192km/t på DL90 GPS logger -0-100: 10,37s med 195/50/15 vinterdekkene (AP22) -100-200: ...noen som har en kalender? -Girkasse/antall gir 97 mod Golf GT TDI, i praksis en GTI med 110hk TDI motor, ikke overklokket enda men det kommer nok - helt fri for casemodding, har til og med den lille stygge leppen fremme! (Men akkurat den må nok bøte med livet til våren) Går greit, ganske bra på forbikjøringer i 4 og 5 gir, og etter senkingen sitter den bra i svingene. Kjørte Bergen-Gøteborg-Bergen med snitt på 0,40L/mil i sommer med bilen full av folk og masse forbikjøring. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 01:57, skrev Espenevo: Senket med Eibach fjærer og Bilstein dempere og 205/40/17 Dunlop SP9000. gromt senkesett du har :smile: OG nesten like bra dekk som jeg har. JEg har eagle F1 Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Selv om nicket tilsier subaru så har jeg nå skiftet fra min FÆLE men trauste Subaru GL5 1984 mod med 1.6 boxer med utrolige 75 hk og hodeskallegir pluss soting rundt baut til... HONDA Accord exi Vekt 1345kg Motor : 4 sylindret 2 liter med innsprut og 16v HK : 130 Kw : 98 0-100kmt : Ikke fort nok iallefall Toppfart : 220, lenger går ikke speedoen. :smile: Hva jeg har gjort... vel Dragonfilter i dobbel kona versjon er på, men det skal bli mer etterhvert som jeg klarer å finne det. Har forsåvidt funnet 2.5" eksos med doble 3" enderør men det har bare ikke blitt enda.. har planer om H&R senking 40mm og 21540 dekk så snart jeg får tak i penger. Ellers er det jo turbo å styling som er drømmen men å finne noe sånt til denne bilen er håpløst. Gidder ikke importere fra usa..for usikkert i tilfelle delene ikke passer. Så hvis noen kan gi meg adresser o.l på sjapper her i landet er jeg VELDIG interessert! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Bil: Ingen Hva jeg har gjort med den: Latt være å kjöpe den. Måtte bare;) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Okei! Nå har jeg tatt et bilde av MIN bil :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 21:34, skrev Robkvi:Okei! Nå har jeg tatt et bilde av MIN bil :smile: *HOST*KJERRING*HOST* Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 21:04, skrev SirAnderz:Mazda 323-86 mod-XX hk Jeg har akkurat det samme!!! Min er en LX, med 1.5L motor. Har hatt den i 145KM/t (GPS) Da viste den 160 på speedometeret. Den har litt mer å gå på, men det krever laaaaange strekninger... :razz: Ellers er den perfekt til grisekjøring på vintern.. Ikke servo eller ABS, og rister og bråker, så man får litt "RALLY følelse". Digg, hvis du liker å kjøre rally.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 [quote name="Stratos Min er en LX' date=' med 1.5L motor. [/quote] Jeg hadde bare 1.3 LX.. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Her er mine biler : Dette er min første bil.. Dette er prototypen av min nyeste bil http://www.tippie-family.org/images/new-to...-car-oh-boy.jpg Bildet er såpass stort her på forumet så trykk heller på linken dere Og dette er foreløpig en demo av min første håndlagde bil. (ikke fabrikk produsert) Og disse gjør en 2-5 barnespark/t noe som vil si en 2-5m/halvtime Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Chevrolet camaro 70.5 modell :smile: Motor: Chevrolet 350 med bra kam,topper osv Effekt: 470-500 hester Gir: veldig lav giret kasse(spinner vilt med en 160 hesters 305 i 80 km/t!!!) Aks 0-100: 4sek :smile: Bløt fjæring bak slik at den trøkker seg ned i ræva og fyker fram som et olja lyn! Bilen er veldig god å kjøre pga. nye dempere,fjærer ++ Kul bil (etter min mening) Den er en original SS med to svarte striper over det gule pansere! og original SS Spoiler bak! Det er en nydelig bil, ønsker meg en slik en Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 orginalt senka 60mm Hei... har en liknende bil som deg, men jeg lurer på hva for dempere/fjærer du bruker (evt erfaringer) Selv gjorde eg den bomerten at jeg skulle spare noen kr på å kjøpe et rimelig senkesett, som viste seg å ha manglende kjøre-egenskaper(for bløte, krenger!!) Vet du kanskje hva som er bra merke på bruke på en Golf II? Vurdrer å hente Koni e.l. fra sverige, nå som det er blitt fritt fram å kjøpe deler å ta med tilbake til norge.... MVH ZemteX Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Chevrolet camaro 70.5 modell :smile: Motor: Chevrolet 350 med bra kam,topper osv Effekt: 470-500 hester Gir: veldig lav giret kasse(spinner vilt med en 160 hesters 305 i 80 km/t!!!) Aks 0-100: 4sek :smile: Bløt fjæring bak slik at den trøkker seg ned i ræva og fyker fram som et olja lyn! Bilen er veldig god å kjøre pga. nye dempere,fjærer ++ Kul bil (etter min mening) Den er en original SS med to svarte striper over det gule pansere! og original SS Spoiler bak! Joda kul bil det. Men lurer på HK angivelsen... Er av natur skeptisk til slike. (har sett for mange rice boys som hevder: originalt 100HK K/N filter 10% sportschip 15% Sports eksos 15% alu skifter og pedaler 5% osv og så hevder de at de har 200 HK) MERE detaljer om motoren takk så skal jeg vurdere og tro deg. Olds69 69 Oldsmobile F-85 455 0.60 over (original 390HK (SAE vell og merke)) C-topper (portet) moddet 750 Holley Bracket master 2 cam alu innsug og annet rask. Hooker headers, Flowmaster annlegg. Th-350, 11"converter, manuelt ventilhus Tubular A-arms Hochkis springs Koni baut om Polyurtan baut om 1 3/4" krengningsdemper front 1" bak WS6 snekke 12" skiver. Total senking (Springs And Spindles) front 3" rear 1.75" Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har ikke noe bil per i dag, men jeg har en konto med penger til Supra RZ :smile:. Skal lakkeres orange og gul, nesten som TFATF Supran litt annerledes. Motorn forblir standard til jeg har mer penger :wink:. Hvor mye har du spart opp til nå? Hvorfor ikke GZ? Min skal være svart som satan. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Olds69: Det er 100% noe rundt der. Det har vært mye prat om det hestekreft greiene i statene, og den enseste bilen der som har like mange hester som oppgitt er Dodge Viper. Alle de andre hadde opptil 100 hester mindre en det det sto på papiret... Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Olds69: Det er 100% noe rundt der. Det har vært mye prat om det hestekreft greiene i statene, og den enseste bilen der som har like mange hester som oppgitt er Dodge Viper. Alle de andre hadde opptil 100 hester mindre en det det sto på papiret... Joda TOTALT blir det 100%. men da har du ikke lest den lille skriften. K/N hevder at deres filter KAN GI så og så mange prosent når det benyttes sammen med annet high preformance utstyr. chipping sier så og så mange prosent sammen med nytt eksos anlegg og luftfilter, (og gjerne ny trottle body) Cluet er at det du greie MAX er 40% (under forutsetning at det ikke er turbo eller en nedtrimmet bil for norske forhold. Og det er så vidt jeg vet bare Crystler Neon som har blitt det. ikke japser da de allerede har lavt volun og dermed slipper unna fella til toll og avgiftsdepartementet. Det jeg ville vite var egentli hvilke topper og kam ChalStye benyttet. det er mulig å få så mye HK ut av en 350 Csb men krever litt arbeide og en god del penger. Og mens jeg er i gang med å disse rice boys: http://www.riceboypage.com Olds69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå