Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei. På skjermen så har jeg røde horisontale streker med 4mm mellomrom, noen som vet hva det kommer av? Noen nevnte hardware mens andre sa software så jeg har ikke peiling Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Artifacts !! Har du klokket eller byttet kjøler på skjermkort ? SAmme symtomene som for mye klokking og/eller for varmt ! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Artifacts !! Har du klokket eller byttet kjøler på skjermkort ? SAmme symtomene som for mye klokking og/eller for varmt ! 8057105[/snapback] Standard frekvens og standard kjøler ligger på 50 grader... Har en sånn rutete boks som følger musepekeren også... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Kan nevne at det har vært sånn siden jeg byttet hovedkort... Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kan nevne at det har vært sånn siden jeg byttet hovedkort... 8057237[/snapback] prøvd å underklokke skjermkortet og sett hva som skjer da? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Kan nevne at det har vært sånn siden jeg byttet hovedkort... 8057237[/snapback] prøvd å underklokke skjermkortet og sett hva som skjer da? 8057361[/snapback] Nope... Edit: har underklokket ingen forskjell, kan det hjelpe å oppdatere bios? Endret 1. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du har tatt opp samme problemstilling i 2 andre tråder idag: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=351688&hl= Noen forslag til hvordan jeg skal få vekk de rød strekene jeg har fått på skjermen etter at jeg monterte et a8n sli deluxe kort? 8053769[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=725090&hl= ...Bytta hk fra abit til asus i dag, nå har skjermen røde streker... har innstalert nyeste drivere. 8055713[/snapback] I henhold til hva du sier i disse trådene har du både byttet hovedkort og skjermkort. Ved bytte av hovedkortet må du nornalt reinstallere operativsystemet med alle hovedkortsdrivere. Etter installasjon av nytt skjermkort må du avinstallere gamle driver og reinstaller nye. Oppstod dette etter bytte av hovedkort eller etter bytte av skjermkort? Og hvorfor så mange tråder om samme? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Det med tråder grunnet ingen respons, kunne vel kanskje prøvd å øke interresen for eksisterende tråd Men du har misforstått eller jeg har formulert meg dårlig, kun hovedkortet er byttet, men det kom etter at jeg byttet. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) hørtes ødelagt ut av varme. har vifta stoppet opp kansje? hva slags kort var det 7600gt? Endret 1. mars 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) hørtes ødelagt ut av varme. har vifta stoppet opp kansje? hva slags kort var det7600gt? 8058093[/snapback] Vifta har fungert hele tiden... Er et 7600 gt ja.... Edit: Sikker på at det ikke kan være software et sted? Endret 1. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hørtes ødelagt ut av varme. har vifta stoppet opp kansje? hva slags kort var det7600gt? 8058093[/snapback] Vifta har fungert hele tiden... Er et 7600 gt ja.... Edit: Sikker på at det ikke kan være software et sted? 8058133[/snapback] har du overklokket og glemt skjermkort lås? økt fsb på pci-e kan ødelegge det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Aldri gjort noe med skjermkortet.... Edit: jeg får fortsette i morgen nå er det legge tid... Endret 1. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Da har jeg prøvd og bytte pci spor, men neida ingen ting skjedde. Har oppdatert bios også uten hell. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) er cpuen overklokka? (Ref. til hva pizzafordi sier i Post #11) Endret 2. mars 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) er cpuen overklokka? (Ref. til hva pizzafordi sier i Post #11) 8059512[/snapback] Jeg har ikke klokket noe som helst... Hadde tenkt å gjøre det i går, men så kom dette med strekene (jeeg monterte Hk i går) Edit: les workloggen min som står i signaturen... Da får du et innblikk i hva som har blitt gjort... Der ligger alle detaljer... Edit2: Strekene vises ikke der det er svart... Har det noen betydning? Kan det være gamle Abit drivere som tuller det til? Endret 2. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 formaterte du pc'en etter at du byttet hovedkort? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) formaterte du pc'en etter at du byttet hovedkort? 8060805[/snapback] Nei... Edit: har du troen på at en formatering gjør susen? Endret 2. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) En bør vel som oftest formatere etter skifte av HK, spesielt ved forskjellige brikkesett. Jeg har lest at det er mulig å "reparere" med XP-cd'en, men for min del pleier jeg ALLTID å formatere, nettopp pga mulige konflikter med gamle drivere. Så legg det du vil ta vare på over på en annen partisjon(evt brenne det til dvd) og formater harddisken din. Endret 2. mars 2007 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Faen, formaterte for fjorten dager siden og har ingenting å legge musikken på så endte med at jeg måtte rippe inn alt på nytt Prøver reparer hvis ikke det funker får jeg bare formatere. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Når du først formaterer bør du lage flere partisjoner. Selv har jeg en som windows-partisjonen er på 30 GB, resten er til datalagring, osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå