Gå til innhold

Hvilken mediaplayer bruker du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes enda ikke en bra media avspiller enda spør du meg. Sluttet å bruke winamp siden 5.24 føkka helt, og gikk over til wmp. bruker også vlc, men det har et grusomt 90-talls grensesnitt og crappy lydkvalitet. ellers er det praktisk. Nero ShowTime er også veldig bra, men er et tungt program. hmmm.... vanskelig med alle de dårlige codec pakkene som finnes. skulle ønske wmp hadde støtte for flere codecs, inkl. directvobsub. (Da mener jeg utan at du laster de ned selv, for da går ting galt ofte desverre). Og den funksjonen med å fjerne de svarte linjene for å tilpasse filmen til skjermen...

Lenke til kommentar
Finnes enda ikke en bra media avspiller enda spør du meg.

Eeh, jo. Kan du si meg hva du mangler i dagens avspillere?

8076711[/snapback]

hvis du leser hele inlegget mitt, så tror jeg du ser poenget mitt. enten er de avhengig av masse codecs, eller så er det noe galt med sykronisering av lyd/bilde, eller så er lydkvaliteten dårlig, eller du kan ikke rette på bildeformatet.

Hvis du kan gi meg et program som unngår alt dette, og ser tårlig bra ut, skal du få vista ultimate lisensen min...

Lenke til kommentar

HulkHaugen: Har du prøvd mplayer for Windows? (jeg er forresten ikke interessert i windows-lisensen din...) Prøv denne lenken til både nedlasting av spiller, kodek-pakke og evt. ekstra skins. Denne egner seg bra til filmer.

PS: Det kan være lurt å ta en titt i dokumentasjonen om du f.eks. skulle støte på problemer :-)

Edit: Jeg prøver ikke å motsi deg på at det ikke finnes gode medieavspillere. Hva som er bra er subjektivt. Dette er kun ment som et tips.

Endret av kommers
Lenke til kommentar
Bruker VLC til allslags film... Er genialt enkelt program

Bruker WinAmp til musikk, grunnet mitt G15 tastatur.... digg når tastaturet blinker i takt med tastaturet :D

8087194[/snapback]

Eller muligens når musikken blinker i takt med tastaturet ;)

Er ikke det irriterende i lengden?

Lenke til kommentar
Bruker winamp av den enkle grunna t jeg elsker det :)

Enkelt og greit.

Mye fett ekstra plugins du kan instalere.

Millioner av skins.

Bruker lite resurser i forhold til WMP f.eks.

Liker det bare :) men det er dårlig til å se video med..

8057036[/snapback]

Samme som karen over meg her...

Lenke til kommentar
Nettopp lastet ned Winamp. Fungerer veldig bra hittil  :)

Fant nå ut at jeg ikke kan bruke nestesang-hurtigtastene i Winamp. Det var ikke så bra. Menmen

8057214[/snapback]

Mulig noen har gitt deg råd om hvordan du fikser dette før, men gadd ikke bla gjennom alle postene.. :p Så, du går bare i Preferences og klikker på Global Hotkeys, og haker av for Enabled ;)

Verre er det ikke :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...