Gå til innhold

Hvilken mediaplayer bruker du?

Anbefalte innlegg

Hei

Hvilken mediaplayer bruker du når du hører musikk? Og hvorfor?

Personelig bruker jeg Windows Media Player, men vurderer å bytte pga. at den låser seg nesten hele tiden. Så vil ha noen tips på hvilken jeg skal bytte til. La diskusjonen starte.

Mvh Andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er som mange andre et vanemenneske.

Har brukt winamp siden slutten av 90 tallet da den var versjon 0.03 eller hva det nå var.

Blir bare bedre og bedre for hver versjon :)

8057074[/snapback]

Syns ikke version 3 var noe tess da.. bra de sluttet med det grensesnittet og fortsatte på det gamle igjenn :)

Lenke til kommentar

jeg er også en av de som har brukt winamp siden 0.x versjonen.. brukte aldrig versjon 3 men 4'rn aka. winamp5 er helt grei =) ..

det er fremdeles noen problemer med winamp 5.. den klikker helt om jeg kobler til irivern min og bare napper ut usb'n igjen.. ellers har jeg ikke noe å klage over =)

Lenke til kommentar
jeg er også en av de som har brukt winamp siden 0.x versjonen.. brukte aldrig versjon 3 men 4'rn aka. winamp5 er helt grei =) ..

det er fremdeles noen problemer med winamp 5.. den klikker helt om jeg kobler til irivern min og bare napper ut usb'n igjen.. ellers har jeg ikke noe å klage over  =)

8057146[/snapback]

Er enda noen småbugs i winamp ja, men skal vel ikke klage siden det er gratis? :)

Dessuten har de fikset utrooolig mange bugs siden de første versionene :)

Lenke til kommentar

Fant nå ut at jeg ikke kan bruke nestesang-hurtigtastene i Winamp. Det var ikke så bra. Menmen

8057214[/snapback]

Du kan stille det manuelt selv.

8057393[/snapback]

Hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...