Sundt Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei Hvilken mediaplayer bruker du når du hører musikk? Og hvorfor? Personelig bruker jeg Windows Media Player, men vurderer å bytte pga. at den låser seg nesten hele tiden. Så vil ha noen tips på hvilken jeg skal bytte til. La diskusjonen starte. Mvh Andreas Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Bruker winamp av den enkle grunna t jeg elsker det Enkelt og greit. Mye fett ekstra plugins du kan instalere. Millioner av skins. Bruker lite resurser i forhold til WMP f.eks. Liker det bare men det er dårlig til å se video med.. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Hørtes bra ut Har tenkt litt påp winamp selv. Tror jeg skal begynne å bruke den. Flere? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er som mange andre et vanemenneske. Har brukt winamp siden slutten av 90 tallet da den var versjon 0.03 eller hva det nå var. Blir bare bedre og bedre for hver versjon Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er som mange andre et vanemenneske. Har brukt winamp siden slutten av 90 tallet da den var versjon 0.03 eller hva det nå var. Blir bare bedre og bedre for hver versjon 8057074[/snapback] Syns ikke version 3 var noe tess da.. bra de sluttet med det grensesnittet og fortsatte på det gamle igjenn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Winamp, det er genialt. Pcen Kan slå seg av automatisk etter 2 timer osv. Masse plugins du kan laste ned. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 jeg er også en av de som har brukt winamp siden 0.x versjonen.. brukte aldrig versjon 3 men 4'rn aka. winamp5 er helt grei =) .. det er fremdeles noen problemer med winamp 5.. den klikker helt om jeg kobler til irivern min og bare napper ut usb'n igjen.. ellers har jeg ikke noe å klage over =) Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 winamp og Windows Media Player. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 jeg er også en av de som har brukt winamp siden 0.x versjonen.. brukte aldrig versjon 3 men 4'rn aka. winamp5 er helt grei =) .. det er fremdeles noen problemer med winamp 5.. den klikker helt om jeg kobler til irivern min og bare napper ut usb'n igjen.. ellers har jeg ikke noe å klage over =) 8057146[/snapback] Er enda noen småbugs i winamp ja, men skal vel ikke klage siden det er gratis? Dessuten har de fikset utrooolig mange bugs siden de første versionene Lenke til kommentar
taleg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Liker Winamp 5 til musikk og nyeste Media Player Classic til film, med de rette filtrerne går alt som en drøm Taleg Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Nettopp lastet ned Winamp. Fungerer veldig bra hittil Fant nå ut at jeg ikke kan bruke nestesang-hurtigtastene i Winamp. Det var ikke så bra. Menmen Endret 1. mars 2007 av Sundt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Før brukte jeg Winamp og Mediamonkey, men nå sverger jeg til Wmp11 Edit; Til film så er jo VLC en selvfølge Endret 1. mars 2007 av Laland Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Fant nå ut at jeg ikke kan bruke nestesang-hurtigtastene i Winamp. Det var ikke så bra. Menmen 8057214[/snapback] Du kan stille det manuelt selv. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Bruker Windows media player 11 , og Winamp. Og VLC player til film. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 bruker iTunes til musikk dette er fordi jeg har iPod og liker programmet så godt. Til video avspilling er det vlc som gjelder. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Fant nå ut at jeg ikke kan bruke nestesang-hurtigtastene i Winamp. Det var ikke så bra. Menmen 8057214[/snapback] Du kan stille det manuelt selv. 8057393[/snapback] Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvordan gjør jeg det? 8057643[/snapback] Du gjør det i instillinger. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Har brukes det foobar2000. Av den enkle grunn av at jeg liker å ha alt i en kolone. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Før; WinAmp til musikk, og BSPlayer til film, Nå; MediaMonkey til musikk og (fortsatt) BSPlayer til film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå