Hr. Jenssen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Dette har blitt diskutert før, Excelsion. Alle vil ha et underforum for sitt favorittspill. Moderatorene gidder ikke å lage nye underforum i hytt og pine, finne alle trådene som har noe med forumet å gjøre, for så å slette dem. Det er flere timers arbeid, og jeg tror nok du også hadde blitt lei om du skulle måtte grave frem alle disse trådene om og om igjen, forgjeves. KingKoki, hvor stort og kjent Zelda er i den vide verden er temmelig irrelevant for om det får et underforum på Gamer. Det er hvor mye det diskuteres her på forumet som gjelder. Zelda har, merkelig nok, aldri vært et så stort diskusjonsemne på Gamer, til tross for at det finnes mange store fans her. Endret 6. mars 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Men.. Altså, selv om behovet kanskje ikke er på topp nå, så tror jeg som sagt at om vi hadde hatt et eget forum så hadde det blitt veldig populært.. Skader det å prøve? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har litt dårleg tid akkurat no så det det blir eit litt kort og kanskje ikkje så gjennomtenkt svar i første omgang. Som nemnt tar det tid å flytte trådar til ein ny kategori. Skulle det vise seg at kategorien ikkje blir ein suksess tek det enda meir tid å flytte trådane tilbake til andre kategoriar. Ein kan og argumentere med at viss grensa for å opprette ein kategori blir senka for eit spel, må den og bli senka for alle andre spel. Noko som vil føre til ein del arbeid på lengre sikt. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er lett å si at det er bare å bruke søkefunksjonen for å finne masse tråder ... men jeg synes ikke akkurat at søkefunksjonen er særlig hjelpsom på dette forumet, da det tar lang tid å faktisk få skikkelig relevante treff til tider. Men, for all del, jeg skal ikke diskutere retningslinjene dere har på dette forumet med tanke på å starte samletråder. Støtter fortsatt forslaget om en Zeldakategori. Forresten så er det fire tråder i GTA delen som har vært i bruk i dag Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Moderatorene gidder ikke å lage nye underforum i hytt og pine, finne alle trådene som har noe med forumet å gjøre, for så å slette dem. Det er flere timers arbeid, og jeg tror nok du også hadde blitt lei om du skulle måtte grave frem alle disse trådene om og om igjen, forgjeves. Unnskyld meg, men er ikke det noe av det moderatorene er her for å gjøre? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Forresten så er det fire tråder i GTA delen som har vært i bruk i dag 8093621[/snapback] Medan det er 1 tråd om Zelda som har vore aktiv i dag (denne tråden ikkje inkludert). Når nye kategoriar blir opprette er det moderatorane som tek seg av flyttinga av trådar. Men dette er tidkrevande arbeid som ikkje alltid blir like høgt prioritert som andre (viktigare?) ting. Eg seier ikkje dette for å syte, men det er no ein gong sånn det er. Det er ikkje alltid tida strekker til for oss heller. For å nemne det skal eg gladleg ta meg av all flytting viss det blir vedtatt å opprette ein sånn kategori, såfremt eg for lov å skrive ferdig innleveringsoppgåva mi i tide. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det var bare et forsøk på å bevise at GTA kanskje ikke trenger en samletråd det heller ... da det kanskje ikke er det mest aktive temaet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Star Wars eller vel ikke akuratt noen hot topic det heller men... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Viss vi ser bare på den siste tida er ikkje Star Wars kategorien så veldig aktiv, men ser vi i eit lengre tidsperspektiv er Star Wars fleire gonger større enn Zelda. GTA er mykje meir diskutert enn Star Wars igjen. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Viss vi ser bare på den siste tida er ikkje Star Wars kategorien så veldig aktiv, men ser vi i eit lengre tidsperspektiv er Star Wars fleire gonger større enn Zelda. GTA er mykje meir diskutert enn Star Wars igjen. 8097106[/snapback] Til sammenligning har både Star Wars og GTA eget forum, og man trenger ikke og bruke den rotete søkefunskjonen for å finne trådene.. Kanskje det er grunnen til at det diskuteres litt mer? Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Som om dette var en underskriftskampanje, melder jeg meg på her. Har ønsket meg et Zeldaforum her på gamer.no i lengre tid - selvfølgelig blir det mer diskutert hvis det får sitt eget forum. Føler dog litt dette blir som å diskutere hva som kom først av høna eller egget. Kan dere ikke bare opprette et forum a? Bli ferdig med det lissom Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Edit, post sletta Endret 7. mars 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja en underkategori for Zelda hadde vært noe Da kan det godt hende at det blir mer diskusjon, enn som det er nå. De aller fleste forum på en viss størrelse har en ektremt dårlig søkefunksjon og også dette forumet (ikke at det er et dårlig forum, diskusjon.no er det beste på jord). Men som noen her sir at det ikke er stort nok behov/marked, så synes jeg uansett at Zelda er det som fortjener en kategori mest. Kunne jo kanskje hatt en egen for Mario, Metroid og Zelda, men da måtte det blitt ekstremt mange flere underkategorier som også fortjener en plass. Et pluss med at det ikke er noen kategori for Zelda er jo at flere som egentlig ikke hadde tenkt å lese/ skrive i en tråd besøker den. Sånn er det ihvertfall med meg. Masse tråder jeg leser som jeg egentlig ikke er så veldig interesert i men leser fordi det ikke er noen ny tråd for akkurat det jeg er interisert i. Men er i kategorien for det jeg skal lese. Et minus er at mer dypere diskusjoner blir borte i massen når man hele tiden må søkke etter tråden. Men støtter absolutt en Zelda kategori Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kanskje det er grunnen til at det diskuteres litt mer? 8097894[/snapback] Spela var mykje diskuterte her på forumet, derfor fekk dei sin eigen kategori. Kategorien vart ikkje oppretta for at spela teoretisk sett kunne blitt meir diskutert. Kan dere ikke bare opprette et forum a? Bli ferdig med det lissom 8098064[/snapback] Skal Gamer.no opprette eigne kategoriar for alle andre spel sånn at dei kanskje blir meir diskutert og? Det må vel vere litt rettferdig. For å nemne det kan ein eigen kategori ha ein viss effekt for talet på trådar, men spørsmålet er kor lenge denne effekten vil vare. Truleg vil ting gå tilbake til normalt etterkvart. Eg ser det som ein sjølvfølge at samtlige som argumenterer for ein kategori for Zelda har studert stickyen om emnet, men eg siterer deler av den uansett. Tommelfingerregelen er at hvis et spill eller en spillserie er så populær at det over flere måneder spretter opp nye (relevante) tråder stadig vekk, så oppretter vi etter all sannsynlighet et underforum. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Personer som har skrevet seg på for en Zelda underkategori er følgende:snip Som sagt, skriv om dere vil være på listen! 8099020[/snapback] Har den samme listen i førsteposten, slik at folk ser det med en gang Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg støtter kampanjen jeg og. Zelda er koselig det Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Personer som har skrevet seg på for en Zelda underkategori er følgende:snip Som sagt, skriv om dere vil være på listen! 8099020[/snapback] Har den samme listen i førsteposten, slik at folk ser det med en gang 8101353[/snapback] Flott Endret 7. mars 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kan skrive meg opp på den lista også.. Zelda er et fint spill gett. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg er en stor Zelda-fan, spilte for første gang i midten av 80-tallet. Men nå som det er sagt forstår jeg moderator som ikke ønsker ulønnet relativt kjedelig ekstraarbeid med å flytte tråder. Det tar laaang tid før jeg spiller et Zelda spill om igjen, og da har jeg også sjeldent behov for å diskutere spillet. Det blir annerledes med online-spill der det skjer utvikling hele tiden og folk faktisks spiller sammen. Nå prøver folk å sammenligne Zelda med GTA osv... og dersom Zelda får , kommer sikkert også andre til å sammenligne Zelda... hvorfor får ikke MegaMan sin egen underforum osv... Jeg har ingen behov for å diskutere Zelda, og "hvordan jeg kommer dit" tråder vil jo minke når folk har spilt ferdig spillet. Og hvor lenge kan man diskutere Zelda-rykter liksom... Jeg kunne sikkert svart på mange Zelda-spørsmål, men hvor mye kan man spørre ... Og siden det tar såpass lang tid mellom Zelda spillene regner jeg med at aktiviteten vil bli heller labert i lange perioder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg