Kadaju Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, det funker å kjøpe poengkort fra USA. Gjorde det på Ebay, og fikk koden sendt som e-mail. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Kan noen bekrefte om man kun 'leier' filmene, eller har man de på hardisken i evig tid? Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 kan noen komme med en amerikansk adresse jeg kan bruke når jeg skal lage us konto? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 United States Postal Code: 10012 State: New York, City New York City Phone Number: 1-866-530-1234 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kan noen bekrefte om man kun 'leier' filmene, eller har man de på hardisken i evig tid? 8059866[/snapback] Jeg kan bekrefte at man kun leier filmene. Det står rett før du bruker poengene dine. TV-serier derimot, har du så lenge du vil Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Takk for tips om gratis Borat - Themes and Gamer Pics.. Must haves! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jeg må si takk til den som kom fram med det å registre en amerikansk konto og sånt. Har fått meg en del nye gamerpics i dag, noe som er fint siden jeg er lei de andre og gidder ikke å bruke penger på points helt enda bare for gamerpics, kanskje for Worms når det kommer da. Jeremy Pivien/Entourage/Smokin Aces er nice å ha som gamerpics. Endret 3. mars 2007 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Will Ferrell's new comedy Blades of Glory theme and gamer pics er ute nå! Gratis så klart. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 En av de bildene/folka i den pakka var så dårlig skallert at man skulle tro det var et alien eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er fornøyd med min CTU gamerpic, og 24 season 6 theme Selvfølgelig er det tatt av markedplace nå for massive skjeldenhet Selv brukte jeg Beverly Hills 90210 som adresse Også søkte jeg etter "American phone number" på google, for å finne tlf nummer Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg får ikke brukt den Norske kontoen min online , men så jeg har ingen problemer med å bestille filmer og serier heller Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Wired News has learned that on Tuesday, March 6, Microsoft and Viacom will release the first-ever high-definition episode of the Comedy Central series South Park exclusively on Xbox Live Marketplace. For the first two weeks of availability, all Xbox Live members will be able to download the episode, titled "Good Times With Weapons," for free. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 ..all Xbox Live members will be able to download the episode, titled "Good Times With Weapons," for free. 8074089[/snapback] Fuck yes! Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 ..all Xbox Live members will be able to download the episode, titled "Good Times With Weapons," for free. 8074089[/snapback] Fuck yes! 8074141[/snapback] Flott flott..... Xboxen min daua på Torsdag, så jeg får ikke lasta ned den på lang tid, heldigvis har jeg trolig HDtv når jeg får tilbake xboxen:O Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Lagde meg nettopp en fresh amerikansk konto. Gratis Borat theme/gamerpics ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå