Gå til innhold

US-brukere av 360 har mer valgmuligheter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen bekrefte om man kun 'leier' filmene, eller har man de på hardisken i evig tid?

8059866[/snapback]

Jeg kan bekrefte at man kun leier filmene. Det står rett før du bruker poengene dine. TV-serier derimot, har du så lenge du vil :D

Lenke til kommentar

Jeg må si takk til den som kom fram med det å registre en amerikansk konto og sånt. Har fått meg en del nye gamerpics i dag, noe som er fint siden jeg er lei de andre og gidder ikke å bruke penger på points helt enda bare for gamerpics, kanskje for Worms når det kommer da.

Jeremy Pivien/Entourage/Smokin Aces er nice å ha som gamerpics. :cool:

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Wired News has learned that on Tuesday, March 6, Microsoft and Viacom will release the first-ever high-definition episode of the Comedy Central series South Park exclusively on Xbox Live Marketplace.

For the first two weeks of availability, all Xbox Live members will be able to download the episode, titled "Good Times With Weapons," for free.

Lenke til kommentar
..all Xbox Live members will be able to download the episode, titled "Good Times With Weapons," for free.

8074089[/snapback]

Fuck yes! :w00t:

8074141[/snapback]

Flott flott.....

Xboxen min daua på Torsdag, så jeg får ikke lasta ned den på lang tid, heldigvis har jeg trolig HDtv når jeg får tilbake xboxen:O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...