StigFlemmingJensen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ute å knipset litt bilder, og serlv ble jeg fornøyd med dette, med tanke på at jeg er veldig amatør ennå =) Hva synes ? Endret 1. mars 2007 av StigFlemmingJensen Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Uryddig komposisjon, syns du har tatt med for mye her. Forgrunnen med vannet og husene tar for mye fokus vekk fra det du egentlig vil fremheve. Ellers var bildet rimelig skarpt og relativt lite støy til å være et nattbilde. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Du har klippet ut festningen? Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Helt ok bilde, men som sgat før meg var det litt uryddig, men det var forunderlig lite støy og ganske så skarpt til å være et nattesbilde.. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Du har klippet ut festningen? 8064897[/snapback] Trodde han ville vise festningen...klippe bort forgrunnen! Og selvsagt stått i en annen posisjon. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ta et forsøk til du. ISO 100, og f9/11. En god iden kunne kanskje vært å fikset det i photoshop slik at alt annet enn festningen er mørk. Lenke til kommentar
StigFlemmingJensen Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Du har klippet ut festningen? 8064897[/snapback] Jeg så det nå =) hehe. Jeg prøvde å få nedtonenet lys styrken på det andre, og la festningen bli litt mer opplyst. Men første forsøk på ett "bra" bilde, så det er bare å prøve igjen =) hehe. Photoshop er vel ikke helt min greie ennå =) Men takker for tilbake meldingene ! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du har klippet ut festningen? 8064897[/snapback] Jeg så det nå =) hehe. Jeg prøvde å få nedtonenet lys styrken på det andre, og la festningen bli litt mer opplyst. Men første forsøk på ett "bra" bilde, så det er bare å prøve igjen =) hehe. Photoshop er vel ikke helt min greie ennå =) Men takker for tilbake meldingene ! 8068175[/snapback] Prøv å bruk en brush, istedenfor å markere/fylle Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nøkkelord: "Isoler motivet". Ble for mye lys og for lite å feste øynene på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå