pine Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg er klar over at det er teoretiske verdier til de grader. Som t-montøren sier er sjansen for noe over 2mbit her heller liten pga av 4km til sentralen. Men en halvering av den gamle hastigheten min igjen, dvs fra 0,7 til rundt 0,4 er jo ganske radiakalt. Samt er packetloss etc nå et stort problem. Om jeg bytter over til CD så blir det via kabelnettet og ikke via telefon. Er klar ove at jeg ikke har "krav" på noe som helst. Det jeg sannsynligvis vil slå i "bordet" med er det faktum at de tvinger meg til å fortsette en min avtale bindingstid med dem når de selv er klar over sjansen for at resultatet blir heller dårlig for meg. Jeg får sende de en ny mail og forklare problemet 8265542[/snapback] Leverandøren din leverer ikke hastigheten du skal ha, dermed har de ingen valg å beholde deg som kunde med mindre de kompenserer for ulempen. De fleste høyere hastigheter er seffølgelig best effort opp til en viss grad. Er bare å klage nok Btw, kabel net er ikke særlig gunstig for nettspill, spess FPS. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Vel, det er vel relativt. Mye bra på kabelsiden når det kommer til ping også. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 jeg hadde 4.5km linje avstand på telenor fikk 3mbit 3-400kb/s har nå bytet til kabel TV net har jeg 20mbit Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Har da sendt en "klage" til ventelo Får se hva jeg får til svar...satser på at jeg kan bytte ganske smertefritt over til CD og 10/2mbit linje Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Canal Digital sitt kabelnett er mye bedre enn telenors kobbernett da CD sitt går over COAX kabel som kan takle mye høyere hastigheter. Så jeg anbefaler deg og gå over vis du har mulighet til det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå