Gå til innhold

Fjorårets beste spill er kåret


Anbefalte innlegg

kort summert. Showet var velprodusert, men å dele ut priser for hvilken norsk distributør som var flinkest i å distribuere, er ganske teit.

 

Det finnes mange alternative prisutdelinger, f.eks. Gamer sin egen kåring. Dette er en utdeling arrangert av de norske spilldistributørene. Kåringen kårer de beste spillene, og ikke de som er best distribuert. En uavhengig fagjury har nominert fritt det de mener var best i fjor.

 

Litt morro at når Nintendo vant pris, så var det ikke Nintendo som fikk den, men Bergsala A/S som fikk den pga deres distribueringsbragd.

8061037[/snapback]

 

De kunne sikkert flydd inn en mann i dress fra Nintendo of Europe til å ta i mot den, men jeg regner med at du ikke ville vært fornøyd før Shigeru Miyamoto tok seg noen dager fri for å dra til Norge og ta i mot en pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt morro at når Nintendo vant pris, så var det ikke Nintendo som fikk den, men Bergsala A/S som fikk den pga deres distribueringsbragd.

8061037[/snapback]

 

De kunne sikkert flydd inn en mann i dress fra Nintendo of Europe til å ta i mot den, men jeg regner med at du ikke ville vært fornøyd før Shigeru Miyamoto tok seg noen dager fri for å dra til Norge og ta i mot en pris?

8066778[/snapback]

 

Jeg synes fortsatt ikke dette rettferdiggjør at man skal bruke 'feil folk' til å motta prisen. Klarer man ikke å skaffe de rette folkene, så synes jeg nesten man bør la være å sette opp showet. Det blir feil å gi Nobel's Fredspris til en folkemorder bare fordi det ikke finnes noen andre gode kandidater, eller hva?

Lenke til kommentar
Det blir feil å gi Nobel's Fredspris til en folkemorder bare fordi det ikke finnes noen andre gode kandidater, eller hva?

8067620[/snapback]

 

Dårlig sammenligning. Det blir mer som om å gi Nobels fredspris til noen i vinnerens omgangskrets, fordi vinneren selv var forhindret i å komme. Noe som har skjedd tidligere.

Lenke til kommentar
Årets butikk: Spaceworld Trondheim

 

Kunne ikke bli mere uenig,jeg var innom der når jeg var i trondheim og kjøpte 3 spill, 2 av disse virket ikke, så jeg ringte dem og dårligere service skal en lete lenge etter, først ville de ikke diskutere saken,så forlangte de at jeg fysisk måtte stille i butikken med spillene og kvitteringen dette til tross for at jeg bor i nordland ca 100 mil unna :thumbdown:

Lenke til kommentar
Årets PC-spill: The Elder Scrolls: Oblivion

 

Hvor skal hypen om dette spillet slutte ?, er jo kun er grafikk orgie som varer like lenge som nettop en orgasme (ja spillet iriterer meg, må komentere det hver gang spillet blir nevnt som et utrolig bra spill). Jeg kunne plukket fra hverandre spillet og forklart igjen men tror ikke dere orker å lese det + jeg orker ikke skrive om det mer :!:

 

Rettelse: Året mest overhypa ACTION (rpg): Oblivion

 

Nå har ikke jeg prøvd spaceworld i Trondheim, men har aldrig forbundet spaceworld med kvalitet, mer på lik linje med eljkøp.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Såg deler av Gullstikka på NRK2 i dag. Personleg syns ikkje eg at det var så gale. Heilt grei underhaldning med ei fin blanding av humor og spel. Vil tru at dei bare blir enda betre til neste år.

8069048[/snapback]

Second that. Noen her som husker fjorårets Gullstikka? Det var elendig. Årets utgave var mye, mye bedre i produksjon og har nådd frem til et større publikum. Noen dødpunkter var det helt klart, det skal ikke legges skjul på. Vi får håpe det blir enda bedre til neste år.

Lenke til kommentar

Det må være noe av det tåpeligste jeg har sett. Det så ut som de som var med i programmet ikke hadde en fjerneste anelse om hva de snakket om. Og alle de tåpelige forsøkene de gjorde for å virke morsomme var bare latterlig.

 

Så 20min av det, og det var mer enn nok, så gikk jeg heller til gamer.no og sjekka resultatene der.

Lenke til kommentar
så forlangte de at jeg fysisk måtte stille i butikken med spillene og kvitteringen dette til tross for at jeg bor i nordland ca 100 mil unna  :thumbdown:

8070698[/snapback]

 

Duuuuu... du vet vel at det finnes folk som liker å utnytte sånne ting? De kunne ikke være sikker på om du snakket sant eller ikke. Du kunne jo alltids dratt til en Spaceworld-butikk i nærheten av deg med kvittering, så hadde du sikkert fått byttet spillene.

Lenke til kommentar

Når folk i salen ropte ting som "GUITAR HERO!!" kjente jeg at jeg ble så flau at jeg nesten måtte gjemme meg under teppet i sofaen min. Huff, spillindustrien er spennende, men folka som står bak kan jeg spare meg for. Enda mer flaut ble det når man ser bilder av publikum, og man ser utallige ledige stoler i salen. Dårlig TV!

 

Ellers: Godt levert av Jonna og Radioresepsjonen, men jeg klarer lissom ikke helt å skjønne hvorfor lille Norge skal ha en slik prisutdeling. Føles totalt meningsløst. Norge som spillutviklernasjon trenger minst 10 år til før vi kan begynne å i det hele tatt TENKE på en prisutdelingsgreie.

Lenke til kommentar

guitar hero.. herregud, for et spill..

 

 

jeg mener, er glad i all FPS og RTS-action, men som metal-fantast og halvveis habil gitar-spiller selv, fy faen for et spill.. sykt nyskapende, og for de av oss som har kompiser, det finne sikke noe bedre enn å spille dette på vors

 

 

vel fortjent!

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Sprett opp champagnen gutta, vi vant prisen for FJORÅRETS spill!!

 

-det høres ikke så stort ut, men egentlig delvis logisk at det burde være slik.

 

(måtte ofre det å gå litt OT for den)

8072770[/snapback]

 

Kjaks, Academy Awars deler ikke ut priser for "årets film", når "årets film" ikke har kommet ut enda. De deles ut på nyåret av det neste året fra da nominantene kom ut. Nobels Fredspris gis ikke til folk som i fremtiden kommer til å gjøre gode handlinger. Alle sånne priser tildeles FJORÅRETS favoritt.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Rart å tenkje på at for eit år sidan gjekk "alle" rundt og skrytte av kor utroleg bra Oblivion var, men no er det visst bare søppel.

 

Ein kan alltid diskutere om vinnaren var fortent eller ikkje. Sånn er det med alle prisar. Men ein ting er sikkert, det er mange gode spel på lista over vinnarane.

 

Hr. Jenssen: Årets bil 2007 er kåra. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...