Gå til innhold

GTA 4 vil bruke Euphoria.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men når en ikke har råd til det da? Hva skal man da gjøre?

8060848[/snapback]

Revudere om hva som er dyrest i lengden. 3 nye grafikk kort. Eller en next gen konsoll over samme periode. :hmm:

8062060[/snapback]

Jeg tror ikke det var prisen det var som var det store problemet... Det er heller det at jeg, for tiden, ikke har jobb... Det er vel der det største problemet ligger, for meg... :cry:

Endret av lordwolfy
Lenke til kommentar
For å være helt ærlig... Oppi alle disse NextGen Konsollene er det bare Wii som virker interessant for meg... :D Liker Nintendos tanke om først spillglede, så grafikk. Det er jo rake motsetningen  til alle de andre selskapene... :D

8062320[/snapback]

Jeg har aldri prøvd wii, men er det ikke litt drit å drive med den wiimoten? Er den nøyaktig? Lett?

Lenke til kommentar

eXtreme-501: Hva er du snakker om? Jeg mista helt tråden i innlegget ditt...

Det jeg fikk med meg var: Du har aldri prøvd Wii også begynte du å bable i mine øyne... Jeg har testet Wii et par ganger... Og jeg hadde fryktlig morsomt med både den Wii Sport og Red Steel.. :D

Lenke til kommentar
eXtreme-501: Hva er du snakker om? Jeg mista helt tråden i innlegget ditt...

Det jeg fikk med meg var: Du har aldri prøvd Wii også begynte du å bable i mine øyne... Jeg har testet Wii et par ganger... Og jeg hadde fryktlig morsomt med både den Wii Sport og Red Steel.. :D

8062432[/snapback]

Tror han ville vite om wiimoten er lett, og om den er nøyaktig. Altså, er den god å bruke?

Lenke til kommentar
Joda, SW:TFU kommer til Wii, det er det bare å kikke på  ToTheGame.com

8062275[/snapback]

Og du tror ToTheGame vet mer om fremtidige releaser enn det spillutviklere vil ut med? De har jo til og med satt en dato på Assassin's Creed. Det tror jeg ikke Ubisoft selv har gjort engang. Så jeg ville ikke satt penga mine på at ToTheGame er fasit på hva som kommer når. Det er ihvertfall greit å dobbeltsjekke med offisielle kilder først, som forøvrig kun sier "next-generation consoles". Vet ikke hva folk legger i det, men du kommer ikke til å se Euphoria på Wii med det første, det er jeg temmelig sikker på. Kommer det en Wii versjon, blir det sikkert en modda versjon av PS2-builden med noen røtne kontroller klatta på for salgsargumentets skyld. Men for all del. Jeg er sikker på det kommer et genialt Star Wars spill på Wii etterhvert. Jeg bare tror ikke at Force Unleashed er det spillet... ;)

Jeg tror desverre Euphoria er forbeholdt PS3 og 360. Selv om jeg gjerne skulle brukt Wiikontrollern som balltre i GTA4 på en "euphoric" stakkar... :D

Lenke til kommentar

Om GTA skal bruke Euphoria, ser jeg for meg en hel by full av med folk som tenker på egenhånd. Da vil det bli mange endringer.. Hvis en kjører en bil rett imot en gruppe mennesker, ser jeg for meg at alle i gruppen reagerer forskjellig. OG! GTA + Ragdoll = Veldig veldig morsomt!

Lenke til kommentar
Disse spillene vil da bruke Euphoria:

Fremtidige Rockstar-spill, inkl. GTA 4

...

8056783[/snapback]

Just for the record, så er ikke dette bekreftet. Det eneste Rockstar har sagt, er at de skal bruke Euphoria i kommende next-gen spill. Men de vil selvfølgelig være dumme i hue hvis dette ikke kommer i GTA4.

8059032[/snapback]

Jepp, beklager. Jeg ble litt for oppspilt, tittelen på artikkelen der jeg fant det sto det nemlig at GTA IV vil bruke euphoria. Men vi kan vel fastslå at det er en ganske stor sjanse for at dette skjer vel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

er de ikke såpass langt i utviklingen nå at eventuelle fysikk og grafikk motorer er allerde tatt i bruk?, de kan vell ikke bare bytte sånn på sparket så sent...?

så de bruker den nok vill jeg tro

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig... Oppi alle disse NextGen Konsollene er det bare Wii som virker interessant for meg... :D Liker Nintendos tanke om først spillglede, så grafikk. Det er jo rake motsetningen  til alle de andre selskapene... :D

8062320[/snapback]

Og hva har dette med Subjekt : GTA 4 vil bruke Euphoria? Vil du jeg skal floode alle nintendo tråder med "Nintendo suger"? Skjerp deg og skriv heller om det du liker framfor det du ikke liker :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...