Gå til innhold

GTA 4 vil bruke Euphoria.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
on topic: jeg forventer ikke mindre en en brawler revolusjon når indiana jones kommer ut!  så det så :p

8060155[/snapback]

Tja. Jeg ble egentlig ikke så imponert over den ene offisielle traileren som har kommet ut. Den viser jo stort sett fram knyttneveslag med ikke veldig imponerende hit detection og helt streite ragdoll-fall. Men det kan naturligvis bli veldig bra... :)

Gleder meg egentlig mer til å klubbe ned gamle damer med balltre i GTA4... ;)

Lenke til kommentar

Hehehe... :D Jeg tror nok at Start Wars: The Force Unleashed er et kjempe bra spill... Ser bare så sinnssykt bra ut.. Blei sykt skuffa da jeg fant ut at det ikke kom til PC, men "bare" til Wii, Xb360, PS2, DS og PS3, mangler liksom en her.... Synes det er litt vel slemt gjort... Men nå i disse dager så skjer dette mer og mer... Noe som jeg veldig godt forstår... Men det tar vel ikke lang tid før de knekker det som heter av kopi sperrer der oxo.. Så er hele runddansen i gang igjen... :D

Endret av lordwolfy
Lenke til kommentar
Herregud da mann, det var jo bare en ironisk respons til det lordwolfy sa..

Hence the "".

8060108[/snapback]

LOL! Men det var litt ironi fra min side her og da! :D

Men jeg må si at Euphoria virker som en KJEMPE motor til spill... :D bare den demoen fra youtube beviser det! :D

Lenke til kommentar
Hehehe... :D Jeg tror nok at Start Wars: The Force Unleashed er et kjempe bra spill... Ser bare så sinnssykt bra ut.. Blei sykt skuffa da jeg fant ut at det ikke kom til PC, men "bare" til Wii, Xb360, PS2, DS og PS3, mangler liksom en her.... Synes det er litt vel slemt gjort... Men nå i disse dager så skjer dette mer og mer... Noe som jeg veldig godt forstår... Men det tar vel ikke lang tid før de knekker det som heter av kopi sperrer der oxo.. Så er hele runddansen i gang igjen... :D

8060777[/snapback]

Enda bedre grunn til å skaffe seg en Next-Gen-konsoll :D

Lenke til kommentar
Blei sykt skuffa da jeg fant ut at det ikke kom til PC, men "bare" til Wii, Xb360, PS2, DS og PS3, mangler liksom en her....

8060777[/snapback]

[pirke] Kommer ikke til Wii... [/pirke]

LOL! Men det var litt ironi fra min side her og da! :D

8060798[/snapback]

Ser du gjør opp for deg med smileys etter det innlegget... ;) Neida, skal la det ligge...

Men når en ikke har råd til det da? Hva skal man da gjøre?

8060848[/snapback]

Eller gjør som jeg, gi fingern til PC. I det minste skru ned krava til hvor kraftig PC'en til en hver tid skal være. Syns generelt at det kommer lite gode PC-spill for tiden, så det er ikke noe savn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...