Drakan Wolf Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Dette spille (Star Wars: The Force Unleashed) suger, høyt og lenge!!... Det er ikke for PC... Noe som jeg ser som et stort minus... Endret 2. mars 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 "God of War 2 er det dårligste spillet som noen sinne er laget, for det kommer ikke på X360!" Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ser utrolig bra ut, dette. Sonys sorte monolitt kan bli et aktuelt kjøp på senhøsten. Da har vi forhåpentligvis GTA IV, Metal Gear Solid 4 og rumble attpåtil. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 "God of War 2 er det dårligste spillet som noen sinne er laget, for det kommer ikke på X360!" 8059997[/snapback] Litt of topic men bare fordi et spill ikke kommer på 360 betyr ikke at det suger! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Herregud da mann, det var jo bare en ironisk respons til det lordwolfy sa.. Hence the "". Endret 2. mars 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 skulle vært en egen bash.org bare til forums XD on topic: jeg forventer ikke mindre en en brawler revolusjon når indiana jones kommer ut! så det så Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 on topic: jeg forventer ikke mindre en en brawler revolusjon når indiana jones kommer ut! så det så 8060155[/snapback] Tja. Jeg ble egentlig ikke så imponert over den ene offisielle traileren som har kommet ut. Den viser jo stort sett fram knyttneveslag med ikke veldig imponerende hit detection og helt streite ragdoll-fall. Men det kan naturligvis bli veldig bra... Gleder meg egentlig mer til å klubbe ned gamle damer med balltre i GTA4... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Herregud da mann, det var jo bare en ironisk respons til det lordwolfy sa..Hence the "". 8060108[/snapback] Han fikk da napp Lenke til kommentar
Gaius_Marius Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Blir de å bruke dette i Manhunt 2 også? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 kult, vet vi hvilken grafikk motor dem vill bruke?eller Euphoria alt i ett engine? 8056602[/snapback] Ettersom de brukte grafikkmotoren RenderWare i Grand Theft Auto: San Andreas, regner jeg med at de fortsetter med dette i neste GTA. Kan nevnes at også Crackdown bruker RenderWare. Snorre 8056626[/snapback] Har crackdown god grafikk da? Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Hehehe... Jeg tror nok at Start Wars: The Force Unleashed er et kjempe bra spill... Ser bare så sinnssykt bra ut.. Blei sykt skuffa da jeg fant ut at det ikke kom til PC, men "bare" til Wii, Xb360, PS2, DS og PS3, mangler liksom en her.... Synes det er litt vel slemt gjort... Men nå i disse dager så skjer dette mer og mer... Noe som jeg veldig godt forstår... Men det tar vel ikke lang tid før de knekker det som heter av kopi sperrer der oxo.. Så er hele runddansen i gang igjen... Endret 2. mars 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Herregud da mann, det var jo bare en ironisk respons til det lordwolfy sa..Hence the "". 8060108[/snapback] LOL! Men det var litt ironi fra min side her og da! Men jeg må si at Euphoria virker som en KJEMPE motor til spill... bare den demoen fra youtube beviser det! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hehehe... Jeg tror nok at Start Wars: The Force Unleashed er et kjempe bra spill... Ser bare så sinnssykt bra ut.. Blei sykt skuffa da jeg fant ut at det ikke kom til PC, men "bare" til Wii, Xb360, PS2, DS og PS3, mangler liksom en her.... Synes det er litt vel slemt gjort... Men nå i disse dager så skjer dette mer og mer... Noe som jeg veldig godt forstår... Men det tar vel ikke lang tid før de knekker det som heter av kopi sperrer der oxo.. Så er hele runddansen i gang igjen... 8060777[/snapback] Enda bedre grunn til å skaffe seg en Next-Gen-konsoll Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Men når en ikke har råd til det da? Hva skal man da gjøre? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Men når en ikke har råd til det da? Hva skal man da gjøre? 8060848[/snapback] Gjøre som meg? Kjøpe allikevel... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Blei sykt skuffa da jeg fant ut at det ikke kom til PC, men "bare" til Wii, Xb360, PS2, DS og PS3, mangler liksom en her.... 8060777[/snapback] [pirke] Kommer ikke til Wii... [/pirke] LOL! Men det var litt ironi fra min side her og da! 8060798[/snapback] Ser du gjør opp for deg med smileys etter det innlegget... Neida, skal la det ligge... Men når en ikke har råd til det da? Hva skal man da gjøre? 8060848[/snapback] Eller gjør som jeg, gi fingern til PC. I det minste skru ned krava til hvor kraftig PC'en til en hver tid skal være. Syns generelt at det kommer lite gode PC-spill for tiden, så det er ikke noe savn. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Men når en ikke har råd til det da? Hva skal man da gjøre? 8060848[/snapback] Revudere om hva som er dyrest i lengden. 3 nye grafikk kort. Eller en next gen konsoll over samme periode. Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Hey Tjohei, [Riste knyttneve ått deg!] Joda, SW:TFU kommer til Wii, det er det bare å kikke på ToTheGame.com [/riste knyttneve ått deg!] Endret 2. mars 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hey Tjohei, [Riste knyttneve] Joda, det er det bare se her![/riste knyttneve] 8062275[/snapback] Bra du bekrefta da Spillet blir nok genialt til Wii. *lage lightsaber-lyd og fekte med en pinne som en gal ting* Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 http://www.rockstargames.com/IV/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå