Bertelsen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvor har vi hørt om Euphoria før? Jo, Star Wars: The Force Unleashed vil bruke denne motoren. Ser det bra ut? Ja! Kilde. Film av Euphoria i bruk: Euphoria i Star Wars Annen film med Euphoria i Star Wars Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Etter å ha sett klippene over tidligere er eg forelsket i den motoren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) kult, vet vi hvilken grafikk motor dem vill bruke? eller Euphoria alt i ett engine? Endret 1. mars 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Oh my... Übeer!! Såvidt jeg vet er dette den mest realistiske "ragdoll" motoren som finnes. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 kult, vet vi hvilken grafikk motor dem vill bruke?eller Euphoria alt i ett engine? 8056602[/snapback] Ettersom de brukte grafikkmotoren RenderWare i Grand Theft Auto: San Andreas, regner jeg med at de fortsetter med dette i neste GTA. Kan nevnes at også Crackdown bruker RenderWare. Snorre Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det med treplatene som brakk var ganske imponerende... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 endorphin har jeg på pc'en hehe Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nice! Tror nok dette blir digg ja Gleder meg til å se hva de får til. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Disse spillene vil da bruke Euphoria: Fremtidige Rockstar-spill, inkl. GTA 4 Star Wars: The Force Unleashed og Indiana Jones. Blir bra dette. Endret 1. mars 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) kult, vet vi hvilken grafikk motor dem vill bruke? 8056602[/snapback] Ettersom de brukte grafikkmotoren RenderWare i Grand Theft Auto: San Andreas, regner jeg med at de fortsetter med dette i neste GTA. Kan nevnes at også Crackdown bruker RenderWare. Snorre 8056626[/snapback] Nei, de skal bruke sin egen RAGE-motor, den som brukes i Rockstars Table Tennis til X360. Endret 1. mars 2007 av kilik Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Euphoria i ett spill som GTA må bli holy shit ! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Euphoria i ett spill som GTA må bli holy shit ! 8057414[/snapback] Ja regner med at "flygende folk igjennom frontruta" opplevelsen blir løftet eit hakk her i fra Saints Row Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er spent på grafikken. Må si jeg forventer meg bedre grafikk enn hva Saints Row og Crackdown har å skilte med. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dette kan bli veldig spanande. Euphoria motoren virkar som ein veldig bra, og fleksibel løysning. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er spent på grafikken. Må si jeg forventer meg bedre grafikk enn hva Saints Row og Crackdown har å skilte med. 8057541[/snapback] For GTA har alltid vært kjent for sin top of the line grafikk :-P Men ja. Forventer noe bedre en crackdown ivertfall. Føler artstylen der går litt bort i seg selv. For det er litt som cell shading, men ikke helt. Mener de burde valgt en vei istedefor en plass imellom som virker litt slurrete. Saints Row har ganske grei. Jeg liker det ganske godt, å den er mer en god nok for GTA IMO. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Gleder meg sykt til å se det nye Star Wars-spillet! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Disse spillene vil da bruke Euphoria: Fremtidige Rockstar-spill, inkl. GTA 4 ... 8056783[/snapback] Just for the record, så er ikke dette bekreftet. Det eneste Rockstar har sagt, er at de skal bruke Euphoria i kommende next-gen spill. Men de vil selvfølgelig være dumme i hue hvis dette ikke kommer i GTA4. En annen ting er at de kun har sagt at de skal bruke Euphoria for å lage realistiske folk. Det betyr ikke nødvendigvis at de kommer til å bruke den kule fysikkmotoren som skal komme i Force Unleashed. Men ved gudene, jeg håper de kommer til å gjøre det. Får satse på at vi får se noen svar på dette i den kommende trailern... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 kult, vet vi hvilken grafikk motor dem vill bruke?eller Euphoria alt i ett engine? 8056602[/snapback] De vil bruke Rockstar Advanced Game Engine (RAGE), som også ble brukt på Rockstar Presents Table Tennis; http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/fu...ry.php?id=83391 Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nå har det komt en ny GTA 4 side. Er ikke så mye på den nå. Men det kommer en trailer om 27dager http://www.rockstargames.com/IV/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå