Gå til innhold

GTA 4 vil bruke Euphoria.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

kult, vet vi hvilken grafikk motor dem vill bruke?

eller Euphoria alt i ett engine?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
kult,  vet vi hvilken grafikk motor dem vill bruke?

8056602[/snapback]

Ettersom de brukte grafikkmotoren RenderWare i Grand Theft Auto: San Andreas, regner jeg med at de fortsetter med dette i neste GTA. Kan nevnes at også Crackdown bruker RenderWare.

Snorre :)

8056626[/snapback]

Nei, de skal bruke sin egen RAGE-motor, den som brukes i Rockstars Table Tennis til X360.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Er spent på grafikken. Må si jeg forventer meg bedre grafikk enn hva Saints Row og Crackdown har å skilte med.

8057541[/snapback]

For GTA har alltid vært kjent for sin top of the line grafikk :-P

Men ja. Forventer noe bedre en crackdown ivertfall. Føler artstylen der går litt bort i seg selv. For det er litt som cell shading, men ikke helt. Mener de burde valgt en vei istedefor en plass imellom som virker litt slurrete.

Saints Row har ganske grei. Jeg liker det ganske godt, å den er mer en god nok for GTA IMO.

Lenke til kommentar
Disse spillene vil da bruke Euphoria:

Fremtidige Rockstar-spill, inkl. GTA 4

...

8056783[/snapback]

Just for the record, så er ikke dette bekreftet. Det eneste Rockstar har sagt, er at de skal bruke Euphoria i kommende next-gen spill. Men de vil selvfølgelig være dumme i hue hvis dette ikke kommer i GTA4.

En annen ting er at de kun har sagt at de skal bruke Euphoria for å lage realistiske folk. Det betyr ikke nødvendigvis at de kommer til å bruke den kule fysikkmotoren som skal komme i Force Unleashed. Men ved gudene, jeg håper de kommer til å gjøre det. Får satse på at vi får se noen svar på dette i den kommende trailern...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...